Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    C-klassi mahub lõpuks ka noorpere

    Tavalisel sedaanil on isegi laadimisava paras, kuid ruum ise mitte sugugi piisav. Isegi väiksemat põgenikeperekonda ei saa seal üle piiri smugeldada.
    Nüüd on aga asjad muutunud, sest väljas on ka universaalkere. Tagumine pakiruum on piisavalt suur, et sinna mõne väiksema Eesti linna populatsioon mahutada ja need siis Lätti ehitusele tööle viia. Välimuselt on auto en-diselt nagu miniatuurne S-klass ehk väga vaoshoitud ja soliidne.
    C-klassi kohta oleks vast õigem öelda minisoliidne, sest kuningklassi täismõõte ta välja ei vea.
    Loomulikult on erinevuseks tagumine osa, sest S-klassile sellist võimalust ei pakuta ja loodetavasti ei hakata autot sellega rikkuma, et sinna kuut külge poogitaks.
    Sisu üle jõuab C-klassi soovija korraga nii rõõmustada kui ka kurvastada. Esiteks rõõmustada selle üle, et materjalid on igati pehmed ja mingit odava jama anomaaliat ei ole. Samuti ei saa keskkonsooli eemaldada ja sellega talvel kelgutada, sest isegi see on normaalsest materjalist, mitte kelguplastikust.
    Kõik see tähendab, et miski masinas niipea nigisema-nagisema ei hakka ja sisu kestab pikki aastaid. Asja kurvem pool on aga see, et sisu on disaininud sama inimene, kes tegi esimese Mercedese: asi on sama igav ja hall. Jah, on tore näha klaveripuitu, kuid jube igav on ikkagi see värk.
    Konkurendid on sellest ammu mööda läinud ja interjööri märksa meeldivamaks muutunud. Kehvake on ka autos asuv kompuuter, mille ekraan keskkonsoolist välja jookseb.
    Väga mõnusa kohavalikuga asi on aetud jube tüütuks. See pole keeruline, aga lihtsalt tüütu on mööda menüüsid surfata ja endale sobivad asju leida. Seda oleks saanud märksa lihtsamalt lahendada.
    Ruumi on selle klassi auto kohta omajagu ja tagaistujad ei pea ka kitsikuse üle kurtma. Jalad ei pea olema hernekepid ja isegi kui eesistmel laiutada, ei juhtu tagaistujate tervisega veel midagi hullu. Sõiduomadustel on C-klassi universaal üsna vilgas ja kogemata võib isegi ununeda, et see on tegelikult pereemale paslik auto, millega lapsi lasteaeda tarida või poetrettidel käia. Rool annab normaalset vastukaja kõigest teel toimuvast ja võib lausa lustiga öelda, et see pakub isegi sõidumõnu ja emotsioone.
    Tegelikult pole ka ime, sest C-klass on ju tagaveoline. Paraku kipub lihtsalt nii olema, et see pakub sõitjale rohkem kui esiveoline, sest üks sild ei pea kõigega hakkama saama, vaid üks tegeleb juhtimise ja teine vedamisega. Tõsi, selline kombinatsioon on ka kallim.
    Ajakirjaniku sõidukulud tasus Mercedes.
  • Hetkel kuum
Ain Kivisaar: kolm soovitust uuele linnavõimule
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Linnaplaneerimisest on saanud ülereguleerimise, asjatu detailsuse ja metsikult kõrge kulubaasiga valdkond, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Reedel tehti kõige enam tehinguid Tallinna börsil
Balti börsil tehti reedel kokku 3198 tehingut kogukäibega 1 258 397 eurot. Kuue kuu koondindeks lõpetas päeva 2,58protsendilise plussiga.
Balti börsil tehti reedel kokku 3198 tehingut kogukäibega 1 258 397 eurot. Kuue kuu koondindeks lõpetas päeva 2,58protsendilise plussiga.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Uus tehnoloogia hirmutab? Madalal rippuvad digiõunad toovad kiire võidu
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raport Ukrainast: nädal on olnud pingeline
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Möödunud nädal Ukrainas on olnud pingeline, kuna mingil hetkel kasvas Vene vägede rünnakute arv Ukrainas 100 rünnakuni päevas, selgub kaitseväe raportist.
Oodatud tõusu eelõhtu: kinnisvaraturg lükkas täiskäigu sisse
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.
Kinnisvaraarendajatele paistab olevat saabunud pärituul: mitu ettevõtet on teatanud uute projektidega alustamisest, sest ehitusturg soosib varakult startijat ning turg on tasapisi välja rabelemas kõrgest euriborist.