Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    C-klassi mahub lõpuks ka noorpere

    Tavalisel sedaanil on isegi laadimisava paras, kuid ruum ise mitte sugugi piisav. Isegi väiksemat põgenikeperekonda ei saa seal üle piiri smugeldada.
    Nüüd on aga asjad muutunud, sest väljas on ka universaalkere. Tagumine pakiruum on piisavalt suur, et sinna mõne väiksema Eesti linna populatsioon mahutada ja need siis Lätti ehitusele tööle viia. Välimuselt on auto en-diselt nagu miniatuurne S-klass ehk väga vaoshoitud ja soliidne.
    C-klassi kohta oleks vast õigem öelda minisoliidne, sest kuningklassi täismõõte ta välja ei vea.
    Loomulikult on erinevuseks tagumine osa, sest S-klassile sellist võimalust ei pakuta ja loodetavasti ei hakata autot sellega rikkuma, et sinna kuut külge poogitaks.
    Sisu üle jõuab C-klassi soovija korraga nii rõõmustada kui ka kurvastada. Esiteks rõõmustada selle üle, et materjalid on igati pehmed ja mingit odava jama anomaaliat ei ole. Samuti ei saa keskkonsooli eemaldada ja sellega talvel kelgutada, sest isegi see on normaalsest materjalist, mitte kelguplastikust.
    Kõik see tähendab, et miski masinas niipea nigisema-nagisema ei hakka ja sisu kestab pikki aastaid. Asja kurvem pool on aga see, et sisu on disaininud sama inimene, kes tegi esimese Mercedese: asi on sama igav ja hall. Jah, on tore näha klaveripuitu, kuid jube igav on ikkagi see värk.
    Konkurendid on sellest ammu mööda läinud ja interjööri märksa meeldivamaks muutunud. Kehvake on ka autos asuv kompuuter, mille ekraan keskkonsoolist välja jookseb.
    Väga mõnusa kohavalikuga asi on aetud jube tüütuks. See pole keeruline, aga lihtsalt tüütu on mööda menüüsid surfata ja endale sobivad asju leida. Seda oleks saanud märksa lihtsamalt lahendada.
    Ruumi on selle klassi auto kohta omajagu ja tagaistujad ei pea ka kitsikuse üle kurtma. Jalad ei pea olema hernekepid ja isegi kui eesistmel laiutada, ei juhtu tagaistujate tervisega veel midagi hullu. Sõiduomadustel on C-klassi universaal üsna vilgas ja kogemata võib isegi ununeda, et see on tegelikult pereemale paslik auto, millega lapsi lasteaeda tarida või poetrettidel käia. Rool annab normaalset vastukaja kõigest teel toimuvast ja võib lausa lustiga öelda, et see pakub isegi sõidumõnu ja emotsioone.
    Tegelikult pole ka ime, sest C-klass on ju tagaveoline. Paraku kipub lihtsalt nii olema, et see pakub sõitjale rohkem kui esiveoline, sest üks sild ei pea kõigega hakkama saama, vaid üks tegeleb juhtimise ja teine vedamisega. Tõsi, selline kombinatsioon on ka kallim.
    Ajakirjaniku sõidukulud tasus Mercedes.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Vastukaja: ärme anna Putini sõja pooldajatele lisaargumenti
Üleskutse vähendada vene keele osa Eesti avalikus ruumis suurendab vaid lõhet siinsete venelaste ja eestlaste vahel, kirjutab Äripäeva lugeja Igor Aleksejev vastuseks Äripäeva juhtkirjale.
Üleskutse vähendada vene keele osa Eesti avalikus ruumis suurendab vaid lõhet siinsete venelaste ja eestlaste vahel, kirjutab Äripäeva lugeja Igor Aleksejev vastuseks Äripäeva juhtkirjale.
Coop teeb oma ilusa kasumiga mulle silma
Ma pole enam ammu oma Coop Panga positsiooni põhjalikumalt vaadanud, kuigi põhjust täitsa oleks. Nüüdseks on väljas Coopi viimase 7 kuu tulemused ja selle põhjal saan tõdeda, et mu investeeringul läheb väga hästi. Ka aktsia hind peegeldab seda, kuigi eelmise aasta sügise tippudeni on veel jupp maad minna.
Ma pole enam ammu oma Coop Panga positsiooni põhjalikumalt vaadanud, kuigi põhjust täitsa oleks. Nüüdseks on väljas Coopi viimase 7 kuu tulemused ja selle põhjal saan tõdeda, et mu investeeringul läheb väga hästi. Ka aktsia hind peegeldab seda, kuigi eelmise aasta sügise tippudeni on veel jupp maad minna.
Reaalajas börsiinfo
Ametit vahetav luurejuht Mikk Marran: igaüks meist on RMK aktsionär
Seitse aastat välisluureametit juhtinud Mikk Marran selgitas sotsiaalmeedias, miks otsustas ta kandideerida Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) juhiks.
Seitse aastat välisluureametit juhtinud Mikk Marran selgitas sotsiaalmeedias, miks otsustas ta kandideerida Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) juhiks.
Välisluure juht läheb RMK etteotsa Ministeerium otsib uut luurebossi
Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) järgmiseks juhiks saab tõenäoliselt pikaajaline välisluure juht Mikk Marran.
Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) järgmiseks juhiks saab tõenäoliselt pikaajaline välisluure juht Mikk Marran.
Eduka firma juht: sellist jama ei osanud ette näha
Eelmisel aastal kõrge lisandväärtusega silma paistnud Lääne-Virumaa ettevõtete juhid tunnistavad, et käesoleva aasta suurimaks väljakutseks on kasumlikkus.
Eelmisel aastal kõrge lisandväärtusega silma paistnud Lääne-Virumaa ettevõtete juhid tunnistavad, et käesoleva aasta suurimaks väljakutseks on kasumlikkus.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.