Mõni marsib poodi ja ostab ühe või kaks ning laseb selle tähistaevasse. Teine jälle ostab kasti, kust tulevad välja 16 ühesugust asja, mis kõik lendavad ühe trajektooril samasse kohta taevas. Käsi plaksutatakse jätkusuutlikkuse ja kestvuse peale. Ja siis on see kolmas ilutegija, kes mõtleb, et kui üldse, siis teha midagi lahedat ja dramaatilist.
Neid kolmandaid on põhjust armastada. Nad pakuvad meelelahutust, kuigi upitavad ju nemadki iseennast. Reklaamimaailmas on need kliendid, kes mitte lihtsalt ei kuluta oma aastaeelarvet, vaid on nutikad, suhtlevad auditooriumiga ning poevad neile hinge.
Ma olen tänulik Tele2-le, kes on oma teles esitatava kommunikatsiooni üles ehitanud lavastusena ja aastapikkuse seriaalina. Usun, et tänapäeval pole asi enam kordustes ja ketramises, vaid pigem väärikuses ja
põnevuses. Inimeste murdumispunktid on niivõrd erinevad, et kavalam on need aasta jooksul läbi proovida ning jätta endast uuriv, hooliv, pakkuv maine, mitte lihtsalt oma sõnumiga otsaette lajatada ja nii 10 korda järjest. Kui toode elab ja lahendab meie elu pseudoprobleeme, on rida reklaame palju tänuväärsem, kui toota valmis üks väide ning seda siis järjepanu vaatajateni lennutada.
Autor: Katrin Päevakene
Seotud lood
Nõudlus kulla järele tõusis mullu uue rekordini, millele aitasid kaasa nii keskpankade kullaostud kui ka investeerimisnõudluse kasv, selgub Maailma Kullanõukogu värskest raportist.