Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tallinna Kaubamaja on miljardärile kinkinud ainulaadse postmargi
AS Tallinna Kaubamaja on Eesti Posti teenust Minu Mark kasutanud korduvalt: just äsja sai ettevõte kätte juubelilogoga margid, ent paar aastat tagasi kinkis kaubamaja enda kujundatud margi USA miljardärile Leonard Lauderile.
Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp meenutas, et kui maailmas tuntud kosmeetikafirma juht Leonard Lauder külastas paar aastat tagasi oma eksklusiivvisiidi käigus Tallinna Kaubamaja, otsustasid nad Lauderile kinkida tema ema pildiga postmarkide bloki. „Mis sa miljardärile ikka oskad kinkida,“ põhjendas Puusepp, miks nad Minu Margi keskkonna kaudu ainulaadse postmargi tellisid.
Selle nädala neljapäeval sai Tallinna Kaubamaja aga kätte juubelilogoga postmargid. „Tallinna Kaubamaja tähistab tänavu läbi aasta on 50. sünnipäeva ja postmargid on üks võimalus juubelit tähistada,“ ütles ettevõtte müügi- ja turundusdirektor Enn Parel. „Marke tellisime 3000 tükki ja neid hakatakse kasutama välja saadetavatel kirjadel.“
Raul Puusepp lisas, et oma kujundatud margi idee pakkus seekord välja üks kaubamaja töötaja. „Meil on tavaks saanud, et igal aastal korjame oma töötajatelt häid ideid,“ lausus Puusepp ja lisas, et ettevõte premeeris margiidee pakkujat.
Täna neli aastat tagasi tõi AS Eesti Post turule teenuse Minu Mark, mis tähendas, et igaüks sai interneti teel laadida üles oma valitud pildi ning kujundada sellest personaalse postmargi. Nelja aasta jooksul on erineva nominaaliga marke tellitud kokku üle 400 000.