Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Audi edestas BMW-d, Mercedest
Volkswagenile kuuluva Audi luksusautode müügikasv edestas esimesel poolaastal BMW ja Mercedes-Benzi oma, millele aitas kaasa Audi A3 ja A5 suur populaarsus USA-s.
Aastases võrdluses tõusis Audide ülemaailmne müük 19 protsenti, müües aasta esimese kuue kuuga 554 950 autot, vahendab Bloomberg. Maailma suurim luksusautode tootja Bayerische Motoren Werke müük kasvas 13 protsendi võrra, samas kui teisel kohal paiknev Daimlerile kuuluv Mercedes-Benz kasvatas enda müüki 12 protsendi võrra.
Audi suur ambitsioon on aastaks 2015 nihutada troonilt BMW, mis on osa Volkswageni maailmavallutuslikust plaanist tõusta kaheksa aastaga Toyotast mööda maailma suurimaks autotootjaks.
Audi müügile lisab hoogu USA turg, kus Audi müük kasvas 28 protsenti 48 440 sõiduautoni ning juunikuu tellimused suurenesid seejuures 14 protsenti. Audi andmete põhjal enam kui kahekordistus A3 ja A5 mudelite nõudlus. Lisaks on tugev minek Audi margile Aasias ja Okeaanias, kus müük kasvas 57 protsenti, sealhulgas Hiinas 64 protsenti.
Kuue esimese kuuga müüs BMW 696 026 autot. Talle järgnesid Mercedes-Benz 556 700 müüdud autoga ning Audi 554 950 müügiks läinud autoga.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.