Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Janeck Uibo: meediaagentuur muutub vahendajast analüütikuks
Meediaagentuuri roll on muutumas vahendajast analüütikuks ja numbreid on meediaagentuuri töös tulevikus kindlasti rohkem, rääkis kaubamärki Mediacom kasutava OÜ Trendmark juht Janeck Uibo.
Õitseng on tema sõnul läbi, enam lihtsalt allahindluste vahendaja rollist ei piisa. "Nüüd on meediaagentuurid oma ärimudelit ümber vaatamas. Ainult meediavahendusega enam agentuuri ei majanda, töö läinud keerulisemaks ja aeganõudvamaks, eriti puudutab see digitaalmeedia planeerimist ja mõõtmist," rääkis ta
intervjuus Best Marketingile. Meie näiteks asutasime oma uuringufirma, lisas Uibo.
"2007-2008 olid meediaagentuuridele head aastad, aga võrreldes eelmise aastaga on meie käive vähenenud 40%. 2008. aasta lõpus kaotasime mitu klienti, sest me ei läinud hinnadumpingutega kaasa," märkis ta.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.