Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    KUIDAS silma paista ja meelde jääda?

    "See annab esimesel kohtumisel väga hea tagasiside, missuguse ettevõttega on tegu, kui läbimõeldult seal asjad käivad. Kui veel ei osata hinnata visiitkaardi tähtsust, siis soovitan natuke rohkem panustada nende kujundusele, loogikale ja sõnumile," soovitas visiitkaartide kujundamisega tegeleva OÜ Gecko juht Indrek Pihor. Elektrooniline suhtlemine pole tema hinnangul kaardi rolli muutnud.
    "Kindlasti saadetakse ka elektroonilisi visiitkaarte ning visiitkaarte, mis on e-kirjade jaluses, kuid siiski pole pabervisiitkaart kuskile kadunud," leidis Pihor. Visiitkaardil on endiselt kontaktiinfo esitaja roll, kuid sellele võib ka näiteks reklaami ja firmat tutvustavat infot trükkida.
    Digitaalmeediaagentuur OKIA aga soovitab jõulisem olla - visiitkaart on võimalus silma paista, sest visiitkaart on osa esmamuljest, millega saab oma meeldejäävust kinnistada.
    "Peale õige tervituse, kultuuridevahelise kehakeele mõistmise ja avatud suhtumise, mis kiires olukorras ei pruugi tagatipuks üldse võimalik olla, on sinu ainus relv, mis võimaldab tema radarile jääda, see, kuidas sa annad talle oma kontaktinformatsiooni. Traditsiooniliselt on selleks vahendiks olnud visiitkaart," kommenteeris OKIA endine loovjuht Kristo Kaas. "Pärast arvuti ja uute kommunikatsioonivahendite teket on visiitkaardi funktsioon aga oluliselt muutunud ning vähesed inimesed on huvitatud oma rahakoti koormamisest liigse makulatuuriga."
    Teistest erinemiseks mõeldakse Pihori sõnul välja põnevaid erimõõdus visiitkaarte, nagu näiteks ümarate nurkadega, ringikujulisi, ruudukujulisi, reljeefselt pressitud kaarte, vutlaris kaarte jne. "Tähelepanu äratamiseks on see kindlasti hea võimalus, kuid kuna visiitkaardil on ikkagi standardmõõt, siis need erikujulised on hästi ebamugavad teistega koos hoidmiseks, näiteks visiitkaardi mapi vahel," lisas Pihor.
    Esmakontaktil jätame alati visiitkaardi, selles mõttes ei ole midagi muutunud. E-suhtluskanalite võidukäigust hoolimata teevad äri endiselt inimesed ja personaalne kontakt on sageli eelistatud. Tõsi, e-müügikanalite arenguga on ka üks osa kliendikontakte, mis on virtuaalsed.
    Et paberkandjatel visiitkaartide osatähtsus ettevõtluses on minevik, seda ma ei usu. Küll aga jälgitakse ettevõtetes rohkem, kellele visiitkaarte tehakse ja kellele mitte.
  • Hetkel kuum
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Infortar ei suutnud Tallinna börsi plussi vedada
Täna heade majandustulemuste peale tõusnud Infortari plussist üksi ei piisanud Tallinna börsi rohelisse vedamiseks.
Täna heade majandustulemuste peale tõusnud Infortari plussist üksi ei piisanud Tallinna börsi rohelisse vedamiseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Estonian Cell sai üle 20 miljoni euro kahjumit
Puitmassitootja Estonian Cell lõpetas eelmise aasta üle kolmandiku võrra kahanenud käibe juures ligi 23 miljoni euro suuruse puhaskahjumiga.
Puitmassitootja Estonian Cell lõpetas eelmise aasta üle kolmandiku võrra kahanenud käibe juures ligi 23 miljoni euro suuruse puhaskahjumiga.
Millal oma raamatupidaja lahti lasta?
Õige vastus on, et ära seda küll otsejoones tegema jookse, sest head raamatupidajat pole lihtne leida.“Kui praegu on Eestis ligikaudu 170 000 maksukohuslasest ettevõtet, siis e-arveid kasutab neist ainult 14 000,” ütles Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.
Õige vastus on, et ära seda küll otsejoones tegema jookse, sest head raamatupidajat pole lihtne leida.“Kui praegu on Eestis ligikaudu 170 000 maksukohuslasest ettevõtet, siis e-arveid kasutab neist ainult 14 000,” ütles Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.