Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
American Express küsib pääsu Facebooki kontodele
Krediitkaartide väljastaja American Express püüab oma turgu suurendada uue Facebooki-strateegiaga, milleks taotleb firma ligipääsu klientide kontoinformatsioonile, tehes vastutasuks klientide huvidele ja like'idele vastavaid sooduspakkumisi.
Kui American Expressi klient võimaldab ettevõttele ligipääsu oma Facebookis asetsevale infole, sealhulgas oma sõpraderingile, saadab American Express talle vastutasuks personaalseid pakkumisi ja soodustusi, vahendas finantsuudisteportaal Bloomberg.
Arvatakse, et American Expressi soodustuste lisandumine Facebooki võimaldab sotsiaalvõrgustikul kiirestikasvavalt online-kupongide turult kasu lõigata. Novembris tuli Facebook välja rakendusega, mis võimaldab kaupmeestel nagu McDonalds oma klientidele allahindlusi teha. Sama teenust hakkas sel aastal pakkuma ka Google nime all Google Offers.
Erinevalt tavapärastest allahindlustest ei tule American Expressi klientidel ette näidata mingeid sooduskuponge ega koode. Piisab vaid krediitkaardi ulatamisest poes.
American Expressi juhatuse aseesimees Edward Gilligan kinnitas, et ettevõte ei võta kaupmeestelt teenuse eest lisatasu ega kavatse Facebookist kogutud infot kolmandatele osapooltele edasi müüa. Veel lisas ta, et boonusena saavad soodustuste pakkujad jälgida, kui palju uusi kliente või tulu mingi reklaamikampaania endaga kaasa tõi.
American Express on ühtlasi hakanud palkama enam tehnoloogiataustaga inimesi, et võistelda online- ja mobiilimaksete turul Visa, eBay ja PayPaliga.
Autor: Maarja-Liis Mitri