Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    EMT kogemus Apple'iga: uus tase turvalisuse tagamisel

    iPhone'i turuletoomist 2008. aastal Eestis juhtinud Anne Muldme EMTst meenutab koostööd Apple'iga.

    Muldme tõi Apple'i organisatsioonist esile tiimi äärmist kontsentreeritust. Ringis oli vähe inimesi ja tegutseti väga operatiivselt. Info liikumine oli hästi paigas, projekti erinevad tiimid – näiteks tehnilise integreerituse, logistika, turunduse jms alal – tegelesid täpselt ja professionaalselt just oma pärusmaaga ning peaprojektijuhtide roll oli erinevate tiimide töö tulemus kokku koondada.
    "N-ö uut taset nägime turvalisuse ja konfidentsiaalsuse tagamisel ja tundus, et mõlemad said ka väga hästi hoitud. Firmal on väga selged tõekspidamised ja juhised meediaga suhtlemisel, samuti turundusmaterjalide ettevalmistamiseks. Mõistagi tuli materjale peakontoriga kooskõlastada ja kui arvasime, et ilmselt kiiremini kui nädalaga me vastuseid ei saa, siis pidime tõdema, et kõik liikus ja laabus äärmiselt kiiresti," meenutas Muldme koostöö algust.
    Müügiinimeste koolitusesest meenub talle, et Apple'i etteantud juhendmaterjalid olid äärmiselt põhjalikud, EMT-suguse teenindusorganisatsiooni jaoks ehk kohati liigagi põhjalikud, kuid eks edasimüüjaid on erinevaid.
    Meediaagentuuri Mindshare Eesti juht Anu Art kommenteeris, et meediapildis hakkab silma Apple'i suunatus truudele fännidele ja fännibaasi laiendamisele. Seda ilma allahindluste ja suurte müügikampaaniateta, rõhudes pigem uuendustele ja kvaliteedile.
    Hästi tuntud "Think Different" kampaania lõi tõenäoliselt aluspõhja, mis toimib siiani võimaldades Apple'il suhteliselt vähese reklaamiga suurepäraseid tulemusi saavutada, kommunikeerides vaid uudistooteid ja tooteuuendusi, märkis ta.
    Eestis aastal 2008 turule jõudnud iPhone'i ootasid fännid pikisilmi. Kultustelefoni lansseerimiskampaania koostöös EMTga rõhus kvaliteedile, teles kasutati vaid valitud eetriaegu ning spetsiaalpositsioneeringut, trükimeedias olid kasutuses kriitpaberil esikaaned, internetis suured pinnad, et kvaliteetkuvandiga jõuda võimalikult suure hulga inimesteni. "Ülima tähtsusega oli täpne ajastatus," märkis Anu Art.
    2011. aastal tõusis Apple The BrandZ Top 100 edetabelis maailma kalleimaks kaubamärgiks, tema väärtus on hetkel 153,3 miljardit dollarit ning firmal Apple on hetkel rohkem vaba raha kui võlakriisidest räsitud Ameerika Ühendriikidel. Apple tõukas "maailma kalleima brändi troonilt" seal pikka aega figureerinud Google'i, mille väärtus on tänavuses tabelis 111,5 miljardit dollarit.
    Äripäev esitleb 2. septembril Steve Jobsi edu saladusi käsitlevat raamatut ning korraldab temaatilise seminari. Info seminari kohta siin .
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.