Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Rimi: võidab jaekauplus, kes arvestab inimeste vajadustega
Innovatsioon on vajalik, kuid sellest olulisem on inimeste väärtustamine, tõdes Rimi Eesti Foodi juht Anders Torell.
Täna Rimi jaekaubanduse visioonikonverentsil esinenud Torelli sõnul on innovatsioonil jaekaubanduses, nagu ka paljudes teistes valdkondades, oluline roll. Innovatsiooni rakendamisel tuleb aga silmas pidada nii klientide kui ka töötajate vajadusi.
„Jaekaubandusettevõtete võidujooksus ei võida see, kes avab kõige enam uusi kauplusi, vaid ettevõte, kes oskab arvestada inimeste vajaduste ja soovidega,“ sõnas Torell. „Pean võrdselt silmas nii ettevõtte töötajaid kui kliente,“ täiendas ta.
„Jaekaubanduselt ootavad kliendid eelkõige just nende vajadustest juhitud sortimenti neile sobivas asukohas ja kiiret teenindust. Täna on ostjad muutunud palju nõudlikumaks kui aastaid tagasi. Selleks, et klient sooviks kauplusse tagasi tulla, on oluline pakkuda pidevalt head teenindust,“ sõnas Torell.
Tema arvates mängivad võtmerolli jaeketi töötajad, kes klientidega vahetult kokku puutuvad. „Tööandja ülesandeks jääb, et töötajad usuksid ettevõtte väärtustesse ja oleksid valmis endast parimat andma. Ettevõtjal võivad ju olla säravad ideed, kuid kui töötajad neisse ei usu, ei jõua need ka klientideni.“
Rimi Eesti Food pakub Eestis tööd üle 2800 inimesele 84 kaupluses. Rimi Eesti Foodi turuosa on 18,5 %.
Loe Rimi visioonikonverentsil räägitust ka Äripäeva teemaveebist
kaubandus.ee.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.