Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
AT&T kulutab hiigelsumma konkurentsis püsimiseks
Nii kodus kui Lõuna-Ameerikas 38 miljoni uue kliendi saamiseks ja tasulise televisiooni turul konkurentsis püsimiseks kulutab USA suurim telekom AT&T ligi 50 miljardit dollarit ja ostab ära konkurendi DirecTV.
AT&T maksab DirecTV aktsia eest 95 dollarit, millest 28,50 dollarit käiakse välja rahas ning 66,50 dollarit AT&T aktsiatega, vahendab Bloomberg firmade pühapäevast teadet.
See hind on 10% kõrgem kui DirecTV aktsia reedene sulgemishind ja kogumahus on tegu 48,5 miljardi dollarilise tehinguga. Koos netovõlaga annab see tehing USA suurimale sat-TV ettevõttele 67,1 miljardi dollarilise turuväärtuse.
Alates 2007. aastast AT&T eesotsas olnud Randall Stephenson on valmis läbi viima firma viimase kaheksa aasta suurimat ülevõtmist pärast seda, kui konkurendid Comcast ja Time Warner Cable teatasid ühinemisest.
DirecTV ostmisega saab AT&T pakkuda klientidele lisaks tava- ja mobiiltelefonide ning internetiteenustele ka satelliittelevisiooni teenuseid.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California