Tinder telefonis  Foto: Shutterstock
Jaga lugu:
Investor
Ainult tellijale

Kui Facebook teatas eelmisel nädalal plaanist siseneda tutvumisteenuste maailma, jooksid Match Groupi investorid väljapääsu poole. 1. mail kaotas kohtingurakenduse aktsia hinnast üle 20 protsendi.

Sellega sattus Tinderi emafirma minu vaatevälja ning mõtlesin uurida, kuidas kohtinguäril läheb.

Kohtinguotsimise äris domineerib võimsalt Match Group. Ibis World on hinnanud tutvumisturu suuruseks ligi 3 miljardit dollarit ning Matchi käes on sellest üle 40 protsendi. Ettevõttele kuulub üle 40 brändi enam kui 190 riigis ning viimase paarikümne aasta jooksul on talle kuuluvad Tinder, Match ja OkCupid suutnud konkurentsile vaatamata oma äri säilitada ning ka hindu tõsta. Edu taga on suuresti ka konkurente üleostmine.

Suur konkurent

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt