• OMX Baltic1,21%273,23
  • OMX Riga−0,08%881,67
  • OMX Tallinn0,07%1 730,53
  • OMX Vilnius0,32%1 036,17
  • S&P 500−0,21%5 780,05
  • DOW 30−0,14%42 454,12
  • Nasdaq −0,05%18 282,05
  • FTSE 1000,04%8 240,96
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,71
  • OMX Baltic1,21%273,23
  • OMX Riga−0,08%881,67
  • OMX Tallinn0,07%1 730,53
  • OMX Vilnius0,32%1 036,17
  • S&P 500−0,21%5 780,05
  • DOW 30−0,14%42 454,12
  • Nasdaq −0,05%18 282,05
  • FTSE 1000,04%8 240,96
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,71
  • 15.02.19, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mäng maksuhalduriga

Maksuhalduriga suhtlemine on kui mäng, kus reeglid ning panused kujunevad vastavalt olukorrale, leidis advokaadibüroo Cobalt partner ja maksuadvokaat Egon Talur Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Eesti Vabariigi vapp maksuametniku särgikäisel.
  • Eesti Vabariigi vapp maksuametniku särgikäisel. Foto: JUSS SASKA
Kui maksuamet pöördub isiku poole soovida saada andmeid, peaks maksumaksja kõigepealt teada saama, mille pärast seda informatsiooni temalt küsitakse. „Lihtsalt niisama, et kuskile linnuke kirja saada, keegi midagi ei küsi,“ rõhutas Talur. „Tuleb aru saada, milles seisneb probleem, mida maksuamet lahendab.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele