• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 24.05.19, 09:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enn Pandi kriitika ärritab Soomet

„Vana käru, propagandatrikk ja lollitamine“ – Eesti konkurent halvustas Eckerö Line’i uut laeva, sellise pika pealkirja all vahendas Soome majandusleht Kauppalehti Tallinki suuromaniku Enn Pandi Äripäevale antud kommentaari konkurendi Eckerö Line'i kohta.
Tallinki suuromanik ja nõukogu esimees Enn Pant.
  • Tallinki suuromanik ja nõukogu esimees Enn Pant.
  • Foto: Andras Kralla
Laevafirma Eckerö Line uue aluse Finbo Cargo massiivne kriitika jätkus Eestis neljapäeval, kirjutab Kauppalehti hommikuses veebi esiuudises. Kõigepealt kritiseeris laeva Tallinna linnavolikogu esimees Tiit Terik ja nüüd tegi sama Tallinki nõukogu esimees Enn Pant.
Loe Enn Pandi Äripäevale antud intervjuud siit.
Teriku kriitika puudutas Finbo Cargo sadamakohta Tallinna kesklinnas, mistõttu Tallinn muutub kaks korda päevas veoautode liikumiskanaliks. Finbo Cargosse mahub kaks kilomeetrit masinaid, mis ajab linna niigi umbes tänavad täitsa sõlme.
Vastukäiguna on Tallink juba teatanud, et kaalub võimalust ka oma laev Sea Wind tagasi kesklinna Vanasadamasse tuua.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinki suuromanik Enn Pant kommenteeris Eckerö Line’i laevaostu Äripäevale eile pärast aktsionäride üldkoosolekut ega hoidnud end tagasi konkurendist rääkides, kirjutas Kauppalehti.
Intervjuus kinnitas Pant, et Tallink ei karda konkurentsi. Ta nimetas Finbo Cargot vanaks käruks ja kinnitas, et tegu pole uue, vaid vana laevaga.
„Ma ei tea, kas linn ja sadam lasevad sellist käru sisse, nii võiks igaüks ükskõik millega siia siseneda. Peale selle on see laev mittekõlblik üldse siia regiooni, sest tal puudub jääklass. Ma ei tea, kas see on nende propagandatrikk või nad tõesti tahavad sellist lollust teha. Alles paar aastat tagasi nad müüsid ühe kaubalaeva maha, sest see ei olnud neile sobilik. Aga kui nad tahavad proovida, siis edu neile,“ rääkis Pant Äripäevale.
Eckerö Line’i Eesti juht Katrin Sirk Aun ütles selle kohta napilt, et selline vestlus ei sobi ettevõtlusmaailma.
Eckerö Line’i tegevjuht Taru Keronen ei soovinud kolmapäeval Kauppalehtile Eestis tekkinud reaktsioone kommenteerida.
Kauppalehti lisab, et kolmapäeval oli Finbo Cargo teel Liverpoolist Turu laevaremonditehasesse.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele