• Jaga lugu:

    Raadiohommikus: palgad üles, kodulaenu intress alla

    Investor ja rahatarkuse edendaja Kristi Saare jagab hommikuprogrammis küsitluse tulemusi.Foto: Liis Treimann

    Kristi Saare utsitab sotsiaalmeedias inimesi omale palgatõusu küsima ja pangas kodulaenu intressi alla kauplema. Küsime reedeses hommikuprogrammis, milliseid lugusid on ta kuulnud ning millised nipid ja argumendid kõige paremini töötavad.

    Räägime väikeettevõtjaga, kellel läks kriisi ajal hästi, niisiis sündis otsus anda lihtsalt raha neile, kelle töö oli koroona tõttu pärsitud. Räägime ka ühe eduka gasellettevõtjaga, kes oma äri ümber mõtestas ja edu saavutas. Neljapäeva õhtul jagatakse Eesti ajakirjandusauhindu - räägime kohe hommikul põnevatest võitjatest ja parematest lugudest.
    Hommikuprogrammi juhivad Viivika Rõuk ja Linda Eensaar.
    Raadiopäev jätkub järgmiste saadetega:
    10.00–11.00 "Sisuturundussaade". Tööaja arvestuse kaasajastamisest räägib saates ettevõtte Begin esindaja Valter Põlts. Nimelt muudetakse spetsiaalse tarkvara abil töötajale tööaja arvestus mugavaks, turvaliseks ja paindlikuks. Saate jooksul selgitame välja, millised lahendused tööaja valideerimiseks olemas on.
    Fazeri esindaja Gerda Geil jagab saates kasutajakogemust. Enne Begini tarkvara kasutuselevõttu arvestati Fazeris töötajate tööaega paberil. Saadet juhib Mark Kitajev.
    11.00–12.00 "Äripäev eetris". Kui nädal tagasi kattis ja mõtestas Äripäeva nädalat kokku võttev uudistesaade 25 kõige olulisemat majandusteemat, siis sel korral on fookus sellel, kuidas orienteeruvad keerulises julgeolekuolukorras ettevõtjad ning kuidas investorid täiuslikus tormis laevanina pärituulde jätta või seada võiksid. Samuti kuulete nädala suurimatest kaotajatest ja võitjatest.
    Saadet juhivad Äripäeva ajakirjanikud Janno Riispapp, Kristjan Kurg ja Simo Sepp.
    13.00–14.00 "Digiturunduse praktikum". Saates on külas reklaamiagentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi, kellega tuleb juttu venekeelsele sihtrühmale turundamisest. Saates saame teada, milliseid kanaleid nad kasutavad, kui suure sihtrühmaga on tegemist, mis on olulised nüansid sõnumi edastamisel ning kui hästi toimib kampaania sidumine staariga.
    Burõi toob välja ka mõned näited, kes teevad hästi venekeelset reklaami, ning toob näiteid, millised on peamised vead, mida tehakse.
    Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
    15.00–16.00 "Imeline teadus". Saates tuleb juttu kahel teemal: liiklusmüra uuringust ja katkuaja uuringust. Värske uuringuga selgitati välja, et Tallinna ja Tartu elanikest umbes iga kümnes kannatab tugeva liiklusmüra käes ning peaaegu pooled inimesed puutuvad liiga suure müraga kokku. Teeme uuringust ja mürast juttu Tartu ülikooli keskkonnatervishoiu spetsialisti doktorant Triin Veberiga, kes on uurimuse autor.
    Kaugema terviseteemana puudutame sadade aastate tagust pandeemiat ehk katku, Musta Surma. Läbi on viidud suur rahvusvaheline uuring, milles vaadeldi, kas 14. sajandist pärinevad kirjeldused selle kohta, kui tappev see ülemaailmne taud oli, ka tegelikult paika peavad. Katkuaja uuringust teeme juttu TTÜ geoloogia instituudi professori Siim Veskiga, kes oli üks neljast uurimuses osalenud teadlasest.
    Saatejuht on ajakirja Imeline Teadus toimetaja Madis Aesma.
    Kuulake Äripäeva raadiot Tallinnas ja Harjumaal 92,4 MHz, Tartus 97,7 MHz, Pärnus 91,9 MHz, Haapsalus 96,0 MHz, Saaremaal 101,7 MHz ja Ida-Virumaal 94,6 MHz.
    Kuulamislingi ja nädala saatekava leiate siit.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Madara käive paisus viiendiku, kasum kasvas ja kasvueemärgid püsivad
Läti kosmeetikatootja MADARA Cosmetics kasvatas eelmisel aastal käivet 20 protsenti ning puhaskasum kasvas aastaga 6,5 protsenti.
Läti kosmeetikatootja MADARA Cosmetics kasvatas eelmisel aastal käivet 20 protsenti ning puhaskasum kasvas aastaga 6,5 protsenti.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.