Tarbijad kurdavad teenindusettevõtjate töö kvaliteedi üle

08. aprill 2004, 11:02

Tallinna hinna- ja tarbijakaitseteenistus tegeleb kuus keskmiselt 150 elaniku kaebusega.

Ainuüksi tänavu kolme kuuga on pöördunud linna tarbija infopunkti 480 tarbijat, teatas Raepress.

Paljud linlased kaebasid rahulolematust teeninduskultuuriga ning sagenenud on probleemid teenindusettevõtjatega, kus tarbijad heidavad ette näiteks korteris tehtud remondi kvaliteedi üle või on elamu ehitus tähtajaks lõpetamata jne. Tarbijatele tekitasid muret ka tööstuskaupade kehv kvaliteet - katki läinud jalanõud, valesti komplekteeritud mööblikomplekt vms.

Hinna- ja tarbijakaitseteenistuse tarbijapoliitika osakonna juhataja Arne Tunise sõnul on elanikel jätkuvalt probleeme korteriühistu juhatuse ja nende tegevusega.

'Sagedased on üürnike kaebused, kus ei saada omanikelt üüriarveid õigeaegselt kätte või nõutakse üüri ilma arveta,' märkis Tunis. 'Paljud üürnikud tunnevad ka lihtsalt huvi üüriarvestuse kohta ning mida võib omanik üürikuludesse kanda ja mida mitte.'

Samuti kurtsid elanikud, et ühistu juhatused ei täida korteriühistu seaduses sätestatut, juhatus ei anna majaelanikele informatsiooni remondifondi või muude kulutuste kohta ning üldkoosoleku kokkukutsumisel ja läbiviimisel eirab juhatus seadust.

Tunise sõnul tuleb esmakordse korteriühistu juhatuse valimisel hoolikalt vaadata, et sinna valitaks ikkagi seadusekuulekad, moraalsed ja eetiliste tõekspidamistega inimesed. 'Kuid otsuseid enamikes ühistu juhtimise küsimustes võtab siiski vastu üldkoosolek ja seepärast tuleb alati ka korteriomanikul endil aktiivne olla, osaledes üldkoosolekutel ja otsuste vastuvõtmisel,' nentis Tunis.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing