Eesti tööstuse ja tööandjate keskliidu tegevdirektor Viljar Veskiväli ütles, et kolmapäevasel kohtumisel peaministriga räägiti programmi «Eelista eestimaist» käivitamisest riigitelevisioonis. Tema ütlusel on riiklikult toetatav reklaam riigitelevisioonis ainus võimalus ettevõttele reklaamisoodustust saada.
«Minu isiklik seisukoht on, et kodumaiste toodete reklaami riigitelevisioonis tuleks teha täiesti ilma rahata või reklaam riigitelevisioonist üldse kaotada,» lausus Veskiväli. Ta lisas, et see programm puudutab esmajoones väikeettevõtlust. «Peaministri vastus polnud ei ega jaa,» nentis Veskiväli.
ETV peadirektor Hagi ?eini sõnul tuleb töösturite ettepanekut kaaluda. Ta lisas, et reklaam on ETV-le tõsine sissetuleku allikas, mis aitab eelarvet tasakaalustada. Kui töösturite ettepanek toob meile tõsiseid majanduslikke tagasilööke, on see aga probleemne, märkis ?ein.
Kuna 35 protsenti ETV eelarvest sõltub reklaamitulust, tuleb kõik head ideed läbi vaadata sellest küljest, mis see organisatsiooniga teeb, lausus ?ein. «Kui ta viib ära miljoneid kroone, siis tuleb vaadata, kuidas seda kompenseerida, aga teiselt poolt tuleb omamaist tootmist loomulikult toetada,» lisas ta.
Samas märkis ?ein, et kuigi reklaamimahu suurenemine on hea, on ringhäälingu nõukogu vähendanud ETV-le lubatud reklaamimahtu 12 minutilt tunnis 8 minutile tunnis.
Seotud lood
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi
valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.