• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tuulevihin kõrvus tõstab hinda

    Kabrioletihuvilistel tuleb oma unelma eest maksta tavalise auto hinnaga võrreldes kümnendiku kuni veerandi võrra rohkem.
    Võimaluse eest kihutada, juuksed tuules lehvimas, küsitav lisakümnendik või veerand teeb niigi kalli auto sada, isegi kakssada tuhat krooni kallimaks. See ongi Eesti lühikese ja jahedavõitu suve kõrval üks peamisi põhjusi, miks lahtisi autosid meie tänavapildis nii vähe kohtab.
    Eesti firmade pakutavate kabriolettide tellimisnimekiri on aga piisavalt pikk. Üllatavalt ei paku lahtisi autosid just siin enim müüdud margid Toyota, Honda, Nissan, Mazda ja Hyundai. Mitmel margil on küll kabriolett olemas, kuid seda pole Eestis müüdavate mudelite nimekirja pandud.
    Automüüjate sõnul on põhilised lahtiste autode ostjad edukad äriinimesed vanuses 30--35 aastat.
    Viking Motorsi müügidirektori Kalle Kuuspalu sõnul on nende firma kabrioletihuviliste seas üle poole naisterahvad. Kuuspalu seletab seda naiste suurema emotsionaalsusega.
    Lahtised autod polegi nii ebapraktilised kui esmapilgul näib. Neid saab kasutada ka talvel. Katuse pealetõmbamiseks läheb vaid 20--25 sekundit ja tõsiseltvõetavad kabrioletitootjad teevad auto nii vihma- ja lumekindlaks kui ka soojapidavaks.
    Võimalus, et keeruka katusemehhanismiga auto kergemini rikki läheb, on pigem teoreetiline. Reaalsem oht on see, et sõitjad ilma ja sõidukiirust alahinnates end külmetavad. Selle vältimiseks saab auto aknad ja ventilatsiooni seada nii, et tuuletõmmet ei teki.
    Liiklusõnnetusega kaasneva ohu vähendamiseks paigaldatakse kabriolettide uksekarpidesse lisatugevdusi, sõitjaid kaitseb tuuleklaasi tugev metallraam. Võimalus oma kallist sõiduriistast ilma jääda on kabrioleti omanikel tunduvalt väiksem. Varastel on erilist autot raskem müüa.
    Kes autopoodi tõttab sooviga veel tänavu suvel kabrioleti omanikuks saada, peab rahulduma mõne Eesti autosalongides oleva või lühema tellimisajaga mudeliga. Pikema tellimisaja korral jõuab sügis enne kätte kui auto.
    Audi TT Roadster
    Audi 80 Cabrio
    BMW 318I
    BMW M Roadster
    Chrysler Stratus Cabrio LX
    Fiat Barrachetta 1,8
    Jaguar XK8 4,0 Kabriolett
    Jeep Wrangler Sport 4x4
    Mercedes-Benz SLK 200
    Mercedes-Benz CLK 200
    Mercedes-Benz SL 280
    Peugeot 306 Cabriolet 1,8 aut
    Renault Megane Cabrio
    Saab 9-3 S 2,0 LPT Kabriolett
    ?koda Felicia Fun
    Volkswagen Golf Cabriolet 1,6
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Enefiti börsikell kuulutab Eesti väikeaktsionäri triumfi
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni aktsiate esmane avalik pakkumine õnnestus vaatamata sellele, kuidas aktsia käituma hakkab, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Erootikapood loobus börsiplaanidest Omanik: me ei sobitu oma harimata juhatusega börsile
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Tallinna börs teatas täna, et erootikapoode Hot Lips opereeriv HC Pro AS on otsustanud börsiletulekust loobuda. Ettevõtte juhi ja omaniku Timo Juhani Majuri sõnul selgus, et lisakapitali neil siiski vaja ei ole, samuti tekkis tal tunne, et nad ei sobi börsile.
Leedu keelas Linnamäel sealse Forum Cinemase ostu
Apollo kinokontserni omanikul Margus Linnamäel ei lähe suurkonkurendi Forum Cinemase ostuga just kuigi hästi: Eestis tekkinud probleemide järel teatas ka Leedu, et selline koondumine ei lähe läbi.
Apollo kinokontserni omanikul Margus Linnamäel ei lähe suurkonkurendi Forum Cinemase ostuga just kuigi hästi: Eestis tekkinud probleemide järel teatas ka Leedu, et selline koondumine ei lähe läbi.
Raadiohommikus: olümpiavõitja, muusik, valimised ja linnaruum
Reedeses hommikuprogrammis vestleme Setomaa aasta ettevõtjaks pärjatud Jalmar Vabarnaga. Saame teada, mille eest ta sellise tiitli pälvis ning kuhu Vabarna investeerib.
Reedeses hommikuprogrammis vestleme Setomaa aasta ettevõtjaks pärjatud Jalmar Vabarnaga. Saame teada, mille eest ta sellise tiitli pälvis ning kuhu Vabarna investeerib.