Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus Passat jõudis üleeile Eestisse
Alates üleeilsest on ASi Saksa Auto salongis väljas uue Volkswagen Passati esmamudel, aktiivse müügiga alustab firma lähitulevikus. Mille poolest erineb uus Passat eelmisest?
- Auto värvivalikusse on lisandunud 8 uut värvi.
- Nii esi- kui tagatuled on muutunud tänu läätsoptikale efektiivsemaks, samuti on muutunud nende kuju.
- Auto esiosa on keskelt ettepoole toodud, andes talle soliidsema välimuse.
- Uuele Passatile saab tellida ka 17tolliseid velgi. Varem pidi piirduma 16tollistega.
- Suurenenud on pidurikettad, mis autojuhi jaoks annab tunda pidurdusteekonna lühenemises.
- Distantsjuhtimisega kesklukustus on standardvarustuses. Seepärast on paremal esiuksel ära kaotatud lukusüdamik. Samuti saab kesklukustuse puldiga avada pagasiluuki.
- Varasemad 90-, 110- ja 115hobujõulised diiselmootorid on asendunud 100-, 130- ja 150-hobujõuliste mootoritega.
- Bensiinimootoritest on ära kaotatud 1,8 liitrine mootor. 1,6-liitrisele mootorile järgnevad kohe 2,0-liitrine ja 170 hobujõuline 2,3-liitrine mootor.
- Bensiinimootorite kütusekulu on vähenenud keskmiselt 0,3 liitri võrra saja kilomeetri läbimisel.
- Uuel Passatil on võrreldes varasemaga parem kiirendus ka suurtel kiirustel. Viimane hõlbustab eeskätt möödasõitu.