Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaubamärgid ei täida lubadusisi
Kohalikud ettevõtted on järjest enam asunud looma kaubamärke, mis lubavad täita tarbijate kõrgendatud ootused. Mida suuremaid lubadusi kaubamärgi omanik annab, seda suuremad on ka ootused. Paraku tuleb aga tõdeda, et paljud kaubamärgid ei suuda siiski antud lubadusi täita. Parim näide on Elioni bränd, mis lubab ülisõbralikku ja perekeskset lähenemist.
Tahtsin jagada internetiühendust kahe arvuti vahel. Kuhu ikka mujale helistada kui reklaamitud Elioni. Rääkisin oma loo, et vajan mingit jagajat (ruuterit) ja põrandast tuleb teise arvuti jaoks juhe, mis on pandud juba selleks ehitamise käigus, aga sellel pole otsikut. Teenindaja küsis vaid, kuhu läheb juhtme teine ots ja soovitas helistada paigaldajale.
Helistasingi. Too imestas ja ütles, et loogiline ju, et esimese arvuti juurde seinakontakti. Teenindaja soovitas mul minna osta juhtmele otsik.
Küsisin, kas on mingi nimetus, et ei eksiks. Elektrikaupade poes pidavat aru saama. Lõpuks uuris, kas mul on olemas kaablitangid. Muidugi mul neid ei olnud. Soovitas hankida, kuna nendega olevat kitsas.
Küsisin, kas poleks võimalik tulla inimesel ja vaadata, milline jagaja (ruuter) mulle sobiks. Olin valmis kohaletuleku ja konsultatsiooni aja eest maksma. Öeldi, et konsultatsioonide jaoks ei jätku inimesi.
Läksin siis hoopis Rocca al Mare K-Arvutisalongi. Mulle soovitati ruuter, võeti kaasa kaabliotsik ja kui ma ütlesin, et mul pole kaablitange, ei saanud nad üldse aru, miks ma seda ütlesin. Tulid kohale ja tegid asja korda.
Minu ootused Elioni kaubamärgile olid seekord tunduvalt suuremad, kui ma vastu sain. Esmakordselt lugesin läbi konkureeriva internetiühenduse pakkuja tingimused.
Järjest enam ilmub turule uusi kaubamärke, sh ka juba rahvusvaheliselt tuntud kaubamärke, mis aga on sageli siinsetele tavatarbijatele veel täiesti tundmatud. Ootan huviga, milliste kampaaniate ja lubatustega nad meid üllatavad.
Autor: Ave Paavo