Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas jõulutunnet ära kasutada
Jõulude lähenemine on kauplustes märgatav, pakutakse palju küünlaid, kuusepuid ja jõuluteemalisi toakaunistusi. Ettevõtete jaoks on jõulud kiire aeg, tõmmatakse joon alla selle aasta tegevusele, samuti jõutakse tähelepanu pöörata klientidele ja koostööpartneritele.
Avatud Eesti Fondi juhataja Mall Hellami sõnul on jõulud on turunduslikus mõttes hea aeg – inimesed on lahkemad, hingelisemad, altimad mõjutustele.
„Seda saab edukalt ära kasutada müügitöös, kuid ka õilsamatel eesmärkidel,“ märkis Hellam.
Aasta turundusjuhi 2009 ning reklaamiagentuuri Idea tegevjuhi Evelin Mägioja sõnul on nii mitmedki turundus- ja tootejuhid olnud jõulude eel dilemma ees, et kas puudutada detsembrikuises kommunikatsioonis jõuluvana, päkapikke või kingituste tegemist üldisemalt.
Loe pikemalt tänasest Äripäevast, osta selleks päevapilet
SIIT.Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.