Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ford solvus Chevrolet' reklaami peale
USA autotootja Ford solvus konkureeriva autotootja Chevrolet' reklaami peale, mis viskas nalja nii väidetava maailmalõpu kui ka Fordi toodete üle.
Portaali auto24.ee teatel ei meeldinud Fordi esindajaile reklaamis olnud lause: "Dave didn't drive the longest-lasting most dependable truck on the road. Dave drove a Ford" (Dave ei sõitnud kõige kauemkestva ja töökindlama autoga. Ta sõitis Fordiga).
Torge läks Fordi juhtidele ja juristidele nii hinge, et nad saatsid nii Chevrolet' esindajaile kui ka telekanaline NBC kirja, milles nõudsid reklaami ringlusest eemaldamist.
Nimelt väidavad Fordi esindajad, et just nende kastiautod on kõige vastupidavamad.
Chevrolet' esindajad vastasid Fordi ettepanekule keeldumisega ning reklaam jõudis USA televaatajateni. Seda näidati nädalavahetusel ka Ameerika jalgpalli finaali Super Bowli ajal.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.