Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Audi edestas luksusautode müügis BMWd
Selle aasta kahe esimese kuu jooksul on Audi müünud enam autosid kui BMW ning tõusnud sellega maailma juhtivaks luksusautode müüjaks.
Audi müüs veebruaris 242 400 sõidukit, mis on 383 auto võrra enam kui BMW, selgub Saksamaa autotootjate andmetest. Eelmisel aastal samal ajal oli Audide müük BMW omast 429 autoga taga. BMW on luksusautode müüki juhtinud viimased 9 aastat järjest.
Mercedes-Benz, maailma kolmas, on viimaste kuude jooksul kiiremini kasvanud kui selle kaks suurt rivaali. Kõik kolm lubavad aastakümne lõpuks luksusautode müügi krooni endale võita.
“Konkurents luksusautode müügiturul on intensiivsem kui kunagi varem,” sõnas Audi peadirektor Rupert Stadler. “Me oleme esimesel kahel kuul oma kahest peamisest rivaalist eespool, kuid see ei huvita mind. Meie fookus on edasisel kasvul.”
Audi toob 2014. aastal turule 17 uut või uuendatud mudelit. Uuendused on osa plaanist, mille kohaselt investeeritakse järgmise viie aasta jooksul jätkusuutliku kasvu eesmärgil 22 miljardit eurot.
“Nii Audi kui BMW seisavad sellel aastal silmitsi Mercedese suureneva konkurentsiga,” sõnas Commerzbank AG analüütik Daniel Schwarz.
Ennustuste kohaselt kasvab Audi müük Hiina turul, mis on ühtlasi ettevõtte suurim turg, 2014. aastal 500 000 auto võrra. Müügikasvu aitab edendada uue A3 sedaani ja Q3 väljalase. Autotootja avab Hiinas igal nädalal uue müügiesinduse, kasvatamaks oma müügivõrgustikku 500 esinduseni tuleval aastal. Käesoleval hetkel on ettevõttel Hiinas 340 müügiesindust, sõnas firma müügijuht Luca de Meo.