Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Starman: kliendid võivad ühinemisel tagaplaanile jääda
Starmani kommunikatsioonijuht Kristi Reiland märkis, et ta ei usu, et EMT ja Elioni ühinemise tagajärjel klientidele uusi eeliseid tekib ning lisas, et Starman jälgib ühinemisprotsessi suure huviga.
„Võib juhtuda, et kogu aur läheb lähiajal toolide jagamisele ning kliendid, tootearendus ja teenindus jäävad tahaplaanile. Seetõttu jälgime ühinemisprotsessi suure huviga,“ ütles Tiivel.
Ta nentis, et samasse kontserni kuuluvad EMT ja Elion on teinud usinat koostööd juba aastaid, ent klientide vaatenurgast on sünergia jäänud pigem tagasihoidlikuks. Tiivel sõnas, et tegu on formaalse struktuurimuudatusega, mis tekitab ühinevate ettevõtete sees kindlasti pingeid. Ta ei usu, et ühinemise tagajärjel tekib klientidele ootamatult mingeid uusi eeliseid.
Tiivel rõhutas, et Starman on viimastel aastatel panustanud väga tugevalt tootearendusse. „Julgen öelda, et oleme tehnoloogilistelt lahendustelt konkurentidest peajagu üle,“ lausus ta ning lisas, et Starman kavatseb pingutamist jätkata.
Autor: Eliisa Matsalu, Marta Jaakson
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.