Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kingabrändi asutaja restaureerib 25 mln euroga Colosseumi
Rooma linn on lõpuks leidnud rahastaja, et teha korda maailmakuulus Colosseum. Luksusliku kingabrändi Tod’s asutaja on lubanud tasuda 25 miljonit eurot maksma minevate restaureerimistööde eest, vahendas BBC.
Linnavõimud on Diego Della Valle pakkumise tööde sponsoreerimiseks vastu võtnud. Rooma linnapea ütles, et lõpuks ometi on neil raha, et teha ära nn projekt nimega õudusunenägu.
Restaureerimistööd peaks maksma minema umbes 25 miljonit eurot ja nendega loodetakse alustada aasta lõpus. Restaureerimine kestab umbes kaks ja pool aastat.
Härra Della Valle ütles pressikonverentsil, et Colosseum, mille järgi Itaaliat maailmas tuntakse, peab saama korda ja tema firma, mis samuti esindab Itaaliat astus välja ning ütles: „Itaalia, kui sa vajad meid, siis me oleme sinu jaoks olemas.“
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.