Luksusbrände omava ettevõtte Kering aktsia hind on täna Prantsuse börsil tõusnud pea 9% jagu, kuna inimesed peavad taas lugu kallitest kaupadest.
- Gucci on populaarne bränd Foto: epa
Suurt rolli mängib seejuures Gucci müüginumbrite tõus, mis oli eelmises kvartalis suurim viimase 20 aasta jooksul. Gucci käive kasvas esimeses kvartalis 48% võrra, vahendab Bloomberg.
Sanford C. Bernsteini analüütik Mario Ortelli tõdes, et Gucci on inimeste seas praegu kõige populaarsem luksusbränd. Ortelli lisas, et kuna Guccil on sees hea hoog, peaks tugevaid tulemusi olema oodata ka järgmises kvartalis ja miks mitte kauemgi.
Keringi müügitulemused kasvasid esimeses kvartalis aastases võrdluses 28,6% võrra. Gucci headele tulemustele järgnes Yves Saint Laurent, mille müük kasvas 33% jagu.
Keringi esimese kvartali kogukäive oli 3,57 miljardit eurot, kasvades eelmise aastaga 31% võrra. Analüütikud olid oodanud 3,16 miljardi euro suurust käivet.
Lisaks Guccile ja Yves Saint Laurentile kuuluvad Keringi arsenali ka sellised brändid nagu näiteks Alexander McQueen, Volcom ja Puma.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.