Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    ROI – sportlikud trendid firmakingituste maailmas

    Üha rohkem eelistatakse firmakingina spordirõivaid.Foto: ROI OÜ

    Kohe on algamas suvehooaeg ning tulemas on mitmesugused firmaüritused, kuhu ettevõtted otsivad brändiga sobivaid reklaamrõivaid. Üha rohkem eelistatakse firmakingina spordirõivaid.

    1. Valdkonna suurim tootesortiment2. Suurim tootenäidiste valik3. Majasisene ja kiire tootmine4. 10 professionaalset projektijuhti5. Kliendi rahulolu garantii

    ROI OÜMadara 14, TallinnTelefon: +372 668 0222E-post: [email protected]Avatud: E–R 08.30–17.00

    Eesti suurim reklaamtoodete agentuur ROI, mis on tegutsenud juba 25 aastat, pakub väga laia valikut tooteid ja uusi lahendusi. Uurisime, mida on vaja jälgida reklaamtekstiili valimisel. “Esiteks on tähtis aru saada, mis otstarve reklaamriidel on. Kui tegu on kampaania või ühekordse ürituse raames jagatavateT-särkidega, siis on igati mõistlik vaadata odavama klassi tooteid. Ka siinkohal on olulised detailid ning näiteks T-särgil ja T-särgil on vahe. ROI odavama klassi T-särkide ja reklaamtekstiili valik tähendab sama hinna eest paremat kvaliteeti kui turu keskmine,” jagab soovitusi OÜ ROI tegevjuht Andrus Viitong. Kui eesmärk on leida toode enda meeskonnale, siis soovitab ta leida kvaliteetsemad reklaamrõivad. “Me ise soovitamegi klientidele kõrgema kvaliteediga tooteid. See tagab selle, et eset kantakse kauem ja kandja rahulolu on suurem,” lisab ta. Seetõttu on ROI tootevalikus sellele olulist rõhku pannud ja väga kvaliteetsed tooted on neil kõikides segmentides tugevalt esindatud – olgu selleks T-särk, polo, pusa või reklaamjope.
    ROI näidistesaalis on kohapeal tutvumiseks suur valik reklaamrõivaid. “Kindlasti soovitame oma silmaga tulla vaatama erinevaid mudeleid ja mitte teha valik puhtalt pildi järgi. Materjalid ning tootedisainid on niivõrd erinevad ning enne tellimist on igatpidi mõistlik tootega täpsemalt tutvuda,” ütleb Viitong. ROI suures näidistesaalis, millel pinda 150 m2, saab tutvuda ligi 3000 erineva näidistootega. Saali eesmärk on anda maksimaalne ülevaade pakutavatest toodetest ja lahendustest ning nõustada klienti parima toote leidmisel.“Tellimiseks soovitamegi tulla kohale Roi näidistesaali aadressil Madara 14 Tallinnas. Siin aitavad edasi meie abivalmid projekti­juhid, kellel kõigil on tugev valdkonna know-how. Soovitame tellida võimalikult varakult, soovitatavalt vähemalt kaks kuni kolm nädalat enne eseme kättesaamist – nii on võimalik pakkuda kõige paremat valikut,” jagab ta nõu.Kui juhuslikult kohapealt ei leia sobivat toodet, siis on võimalik pöörduda erinevate kataloogide juurde ning leida sealt just sobiv valik. Mitmed tootemudelid pakuvad võimalust sobitada ühte värvi T-särk kokku sama värvi fliisi või pusaga. Siis jääb tulemus terviklik.
    ROI suures näidistesaalis saab tutvuda ligi 3000 erineva näidistootega.Foto: ROI OÜ
    Spordiriided kui kasvav trend
    Eestis on sporditegemine läinud aina rohkem moodi. Firmadele annab see suurepärase võimaluse ennast üritustel n-ö pildil hoida ja pakkuda positiivseid ja sportlikke emotsioone. “Iga aasta oleme kasvatanud jõuliselt oma fookust spordiriietele. Olemas on odavamad spordisärgid, jooksuriided, rattariided ja palju muud. Oleme esindajad ka jaekettidest tuttavale spordiriiete brändile Craft, mis pakub suurepärast kvaliteeti,” tutvustab Viitong kaubavalikut.
    Ajad, kus oli moes tootele panna logo võimalikult suurelt ja nähtavalt, on läbi saanud. “Pigem lisatakse logo väikselt ja maitsekalt, nõnda et ta ei karjuks,” toob Viitong välja klientide eelistusi. Tootevalik oma disainilt on lähenenud aina rohkem jaekaubanduse omale. “Sama on ka trükiga. Aina rohkem tellitakse T-särke, kus trükidisainile pannakse rohkem rõhku. Mida lahedam disainilahendus, seda suurem on efekt ja vau-moment,” kinnitab ta.
    Lisaks tavalisele tikandile ja siiditrükile on siin logo ja disaini kandmisel tootele rohkem võimalusi kui kunagi varem. “Näiteks on võimalik pakkuda reklaamtoodetele 3D-stiilis logo kandmise võimalust, mis jätab väga efektse mulje. Aina rohkem on tulnud ka kandmist label’ina, mis õmmeldakse näiteks riide varrukale või kraele. Väga uue asjana pakume ka särkidele infusion-trükki, mis jätab T-särgile või pusale mõnusa retrohõngulise tunnetuse,” tutvustab ta trende logode trükis. Erinevate trükivõimalustega on võimalik ROIs näidistöödega tutvuda. Kuna ROI endal on ruumikas tootmispind (300 m2), kus valmistatakse tampotrükki, siiditrükki, presstrükki, kleebiseid ja uue võimalusena UV-trükki, tehakse kohapeal ka graveerimis- ja tikkimistöid, siis on võimalik tellitud tööd valmistada kiirelt. ROI tähistab sellel aastal juba oma 25. tegutsemisaastat. “Oleme Eesti reklaamturu teerajajad. Alustasime juba 1992,” toob Viitong välja ettevõtte ajaloo. Selle ajaga on lõpule viidud üle 100 000 eduka projekti.
  • Hetkel kuum
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Kui tahta üllatust, võib Microsofti peale loota
Minu portfelli tugitala Microsoft on mihkel oma investoreile kvartalitulemustega üllatust valmistama ja seegi kord ei läinud teisiti.
Minu portfelli tugitala Microsoft on mihkel oma investoreile kvartalitulemustega üllatust valmistama ja seegi kord ei läinud teisiti.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eksperdid: infoturbestandard tõstab erasektoris teenuste kvaliteeti
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Tõnis Saarts: EKRE on isolatsioonis nagu Savisaare Keskerakond
Eesti Konservatiivne Rahvaerakond (EKRE) on viimase aastaga mänginud end nurka ning kaotanud kõik oma liitlased, räägib politoloog Tõnis Saarts.
Eesti Konservatiivne Rahvaerakond (EKRE) on viimase aastaga mänginud end nurka ning kaotanud kõik oma liitlased, räägib politoloog Tõnis Saarts.