• OMX Baltic0,42%267,37
  • OMX Riga0,02%882,49
  • OMX Tallinn0,25%1 699,82
  • OMX Vilnius0,56%1 039,82
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,07%8 287,3
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%112,66
  • OMX Baltic0,42%267,37
  • OMX Riga0,02%882,49
  • OMX Tallinn0,25%1 699,82
  • OMX Vilnius0,56%1 039,82
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,07%8 287,3
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%112,66
  • 25.04.17, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Emor: Lätist ostetud alkoholi osakaal kasvas 10%-le

Emor tegi Eesti elanike seas uuringu, kus uuriti alkoholi tarbimisharjumusi ja selgitati välja muutused alkoholi ostmises.
Eestlased käivad järjest rohkem Lätis alkoholi ostmas.
  • Eestlased käivad järjest rohkem Lätis alkoholi ostmas. Foto: Raul Mee
„Välismaalt soetatud alkohoolsete jookide osakaal kogu ostetud alkoholist on võrreldes 2016. aastaga veelgi kasvanud. Alkoholiostud välismaalt moodustavad 14% ning Lätist 10% kõikidest alkoholiostudest. Veel eelmise aasta augustis oli Läti osakaal 6%,“ sõnas Emori uuringuekspert Aivar Voog.
„Alkoholi ostavad Lätist eelkõige Lõuna-Eesti ja Tartu piirkonna elanikud – Lätist ostetud alkoholi osakaal on Lõuna-Eestis tõusnud 18%-lt 33%-le. Lätist alkoholi ostmine on omane eelkõige keskealistele meestele, kellel on ka keskmisest kõrgem sissetulek,“ rääkis Voog.
Uuring tehti veebiintervjuudena ning kokku küsitleti 1715 alalist elanikku vanuses 18–74 aastat. Küsitlusperiood oli 3.-13. märts.
  • Foto: Kantar Emor. Alkoholi ostmine välismaalt

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.24, 15:40
Bigbank: õigete hoiakutega töötaja on ettevõttele suur ressurss
Koolitusele kuluvaid summasid saab paremini rihtida, kui juba värbamisprotsessil on pööratud tähelepanu sellele, et kandideerija eviks ettevõttele olulisi hoiakuid, kinnitasid Bigbank Eesti äriüksuse juht Jonna Pechter ja töötaja kogemuse juht Gerly Roosmets.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele