Vene luurelaev põrkas Türgi rannikul kokku kaubalaevaga ja uppus keresse tekkinud augu tõttu. Kogu meeskond õnnestus päästa, vahendab BBC Türgi ametnike teadet.
- Vene luurelaev Liman Bosporuse väinas möödunud aasta oktoobris. Foto: Reuters/Scanpix
Venemaa kinnitas varem, et nende Musta mere laevastiku aluse Liman keres on auk ja meeskond püüab laeva pinnal hoida.
Türgi meedia teatel põrkas venelaste laev kokku Togo lipu all sõitva kaubalaevaga, mille lastis olid elusloomad. Kokkupõrke põhjus on ebaselge, väidetavalt oli piirkonnas udu. Kaubalaev sai väga vähe kahjustada.
Kõik 78 meeskonnaliiget Limani pardal evakueeriti, teatas Türgi rannikuamet oma kodulehel.
Türgi peaminister Binali Yildirim helistas oma Venemaa kolleegile Dmitri Medvedevile ja väljendas oma kurbust kokkupõrke toimumise pärast, vahendas Reuters Türgi peaministribüroo allikaid.
Poolas Gdanskis ehitatud Liman võeti kasutusse 1970. aastal, mil see oli osa NSVLi Põhjalaevastikust, Musta mere laevastikuga liitus alus 1974. aastal. Laev seisab ankrus Krimmis Sevastopoli linnas. 1999. aastal sai Liman rahvusvahelise tähelepanu osaliseks, kui see saadeti Vahemerele Nato Jugoslaavia operatsioone järgima.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?