Kaja Koovit • 24. oktoober 2002 kell 8:22

Aeglustuv majandus kukutas maailma suuruselt kolmanda reklaamifirma käivet

WPP Groupi käive vähenes III kvartalis 2,9%, põhjustatuna majanduse aeglustumisest tingitud klientide kulutuste vähenemisest, edastas Bloomberg.

Maailma suuruselt kolmanda reklaamifirma käive septembriga lõppenud kvartalis oli 928,5 mln naela (23 mld krooni). Eelmisel aastal samal ajal oli käive 956,3 mln naela (ligi 24 mld krooni).

WPP <GR#US.WPPGY> juht Martin Sorrell tõdes, et viimase kümne aasta reklaamituru suurimast langusest ei ole paranemist loota vähemalt 2004.aastani.

Firma suurim konkurent Interpublic Group of Cos teatas eelmisel nädalal, et kolmanda kvartali kasum jäi analüütikute oodatust väiksemaks ja kärpis kogu aasta kasumiprognoosi.

WPP klientide hulka kuuluvad Unilever ja Ford, kes mõlemad on teatanud plaanist reklaamikulusid tuleval aastal veidi suurendada.

WPP võlakoorem ulatus septembri lõpus 1,3 mld naelani (ligi 42 mld krooni) võrrelduna eelmise aasta sama aja 978 mln naelaga (24,2 mld krooni).

Hetkel kuum