Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Res Publical suurim kampaania

    Ilma Carmen Kassi kampaaniata arvestab Res Publica kulutuste suuruseks neli miljonit krooni, sama palju kui Reformierakond. Kass ei leidnud kolme päeva jooksul võimalust avalikustada isiklikku rahalist panust. ?Carmen Kass tasub oma kampaania eest ise, summasid tuleks küsida tema enda käest,? soovitas Res Publica meedianõunik Siim Männik.
    Tallinnas majasuurustesse plakatitesse ja telereklaami panustanud Kassi isiklik kampaania on hinnanguliselt vähemalt sama suur kui tervel sotsiaaldemokraatlikul erakonnal, kelle rahaline panus on miljon kuni poolteist miljonit krooni. Viimaste hinnangul ei ole rahalise panuse suurus otseses vastavuses valmistulemusega. ?Kui inimestel oleks valida Kassi ja sotsiaaldemokraatide esinumbri Toomas Henrik Ilvese vahel, võidaks sajaprotsendilise kindlusega Ilves,? ütles sotsiaaldemokraatide meedianõunik Olari Koppel.
    Nelja miljoni kroonist kampaaniat korraldav Reformierakond peab võimalikuks, et rahaline panus võib kujuneda oodatust suuremaks. ?Elu on näidanud, et kampaaniate eelarved suudetakse ületada,? ütles Reformierakonna peasekretär Kristen Michal. Tema hinnangul võivad kampaaniat suurendada kandidaatide isiklikud panused.
    Nii Rahvaliidu kui ka Keskerakonna valimiskampaania suurus on kolm miljonit krooni, mis Keskerakonna poolt on ebatavaline, sest nende viimased Riigikogu ja kohalike omavalitsuste valimiste kampaaniad on olnud suurimad. Riigikogu liikme Evelyn Sepa ütlust mööda ei pidanud erakond seekord vajalikuks võidujooksus osaleda. ?Vaadates tegelikkusele näkku, siis Europarlamenti pääseb igast erakonnast kõige rohkem kaks saadikut, kokku läheb loosi kuus kohta,? ütles Sepp.
    Reformierakond ja Keskerakond on oma kampaaniast olulise osa ehitanud üles Tallinnas firmale Unicom kuuluvatel bussipeatuste reklaampindadel.
    Reformierakonna peasekretäri Kristen Michali sõnul on erakonna Unicomi pindade kampaania suurus miljon krooni, millelt saadi allahindlust 20 protsenti. Oluliselt väiksemat kampaaniat Unicomi pindadel tegeva Rahvaliidu allahindlusprotsent oli 15.
    Keskerakond Unicomi kampaania suurust ei avalikustanud, viidates sellele, et lepingud sõlmivad omavahel erakonna partner reklaamibüroo Idea ja Unicom.
    Eraisikutest annetajaid on suutnud koguda vaid Res Publica ja Reformierakond, teised erakonnad saavad hakkama riigi rahalise eraldise ja erakonna liikmete panusega.
  • Hetkel kuum
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Liven kaasab investoritelt võlakirjadega raha
Kinnisvaraarendaja Liven plaanib investoritelt võlakirjadega kaasata 4 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
Kinnisvaraarendaja Liven plaanib investoritelt võlakirjadega kaasata 4 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Vilniuse Hero ärimaja katusele tulevad olümpia-väärilised jooksurajad
Kontori valimise üks olulisemaid kriteeriumeid on hea asukoht linna keskuses. Nii arvavad ka 68% Realco UAB kinnisvaraarendajate poolt küsitletud äriinimestest. Kontoritöötajate heaolu seisukohalt on aga olulised mugav töökoht (70%), optimaalne sisekliima (64%) ja loomulik päevavalgus (55%). Just need ja teised esmaklassilise kontoripinna kriteeriumid on võetud aluseks ka Vilniuse CBD äripiirkonda (Vilnius Central Business District) rajatava Hero ärikeskuse disainimisel.
Kontori valimise üks olulisemaid kriteeriumeid on hea asukoht linna keskuses. Nii arvavad ka 68% Realco UAB kinnisvaraarendajate poolt küsitletud äriinimestest. Kontoritöötajate heaolu seisukohalt on aga olulised mugav töökoht (70%), optimaalne sisekliima (64%) ja loomulik päevavalgus (55%). Just need ja teised esmaklassilise kontoripinna kriteeriumid on võetud aluseks ka Vilniuse CBD äripiirkonda (Vilnius Central Business District) rajatava Hero ärikeskuse disainimisel.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.