• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Internet andis müüja võimu ostjale

    Internet on ostja ja müüja vahelisi suhteid otsustavalt muutnud. Kui soovime endale midagi soetada, ei hakka me enamasti poode läbi kammima, selle asemel otsime infot internetist. Hetkega on meil olemas kogu info müüja tausta ja usaldusväärsuse kohta, saame kätte hinnavõrdlused ning leiame kiirelt üles ka teiste klientide kogemused selle kauba või kaupmehega.

    Kui varem said kaupmehed ja firmad loota veenvatele müügispetsialistidele, kellest parimad suutsid tänu oma veenmisoskusele ka “eskimotele lund müüa”, siis tänapäeval enam sellistest oskustest ei piisa. Vastupidi, firmad peaksid trikitavatest müügimeestest kaugele hoidma, sest Google ei unusta.
    Mainet parandada raske. Kui näiteks 1995. aastal sai klient firmaga halva kogemusega, võis ta tarbijakaitseametisse pöörduda, kuid menetlus võis venida kuid. Praegu ei ole tarbijakaitseamet enam ammu parim võimalus enda õiguste eest seista, sest interneti kaudu on välja kujunenud alternatiivne viis oma kogemuste jagamiseks ja teiste klientide hoiatamiseks. Kui nüüd keegi petta saab, kirjutab ta sellest kõigepealt Facebookis või Twitteris. Kui sellest ei piisa, on võimalik jagada oma kogemusi mitmes veebikeskkonnas, kus on spetsiaalsed paigad oma negatiivsete kogemuste jagamiseks. Ning lisaks on veel blogid, kus jagatav info Google’i poolt igaveseks ära indekseeritakse, misjärel on kaupmehel oma äramääritud mainet parandada väga keeruline.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
USA aktsia futuurid ennustavad tõusu jätkumist
Tänast päeva on USA suuremad aktsiaindeksite futuurid alustanud tõusuga ning USA suuremate aktsiaindeksite rekordid on kasvule viinud ka Aasia suuremad börsiindeksid
Tänast päeva on USA suuremad aktsiaindeksite futuurid alustanud tõusuga ning USA suuremate aktsiaindeksite rekordid on kasvule viinud ka Aasia suuremad börsiindeksid
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.