Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hagar Läti turul tulevikku ei näe
Eksport Läti turule, kus hinna tase on selgelt madalam kuigi tasapisi tõusmas, ei ole Hagaril plaanis, rääkis kaubamärgi Hagar all pagaritooteid tegeva ASi Hallik juht Heiki Hallik.
„Viie aasta jooksul me näeme Baltimaade turgu koduturuna, aga esialgu me näeme siiski võimalusi kasvatada oma müüki pigem Soomes ja Rootsis,“ nentis Hallik.
„Läti turul on lood sellised nagu Eesti üks suurliidreid ja juhtivaid pagaritööstuseid väljendas, et meie sektori leiva-sajate toodete müügiks on selgelt vajalik osta või omada tootmisorganisatsiooni või tootmisüksust," kommenteeris Hallik pidades silmas, et Eesti Pagar omandas osaluse Läti suuruselt kolmandas pagaritööstuses Dinella.
„See ongi selline kujundlik näide, kuidas kontseptuaalselt ja strateegiliselt ettevõtted arenevad,“ selgitas Hallik. Sama kontseptsiooni rakendab näiteks ka Fazer ja Leiburi Eesti tehas, lisas ta.
Halliku sõnul on Eesti olnud eespool hinnatõusuga, samas kui Läti majandus on selgelt olnud hindade poolest madalam.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.