Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vito nelikvedu - pole paha!

    Vito puhul on meil tõesti tegemist tarbesõidukite tippklassiga.
    Läinud aastal jõuti aga järgmise etapini - turule toodi neljarattaveoline Vito. Võib ju küsida, milleks neljarattavedu? Tõsi, suvel ning lihtsate ilmastikutingimuste korral ei ole tõesti neljarattavedu vajalik, kuid kui olukord muutub vähegi karmimaks, tõestas nelikvedu ennast kui hea abimees. Katsesõidul pandi masin tõeliselt proovile.
    Lisaks maanteesõidule sai Vitoga sõidetud lisaks raskesti läbitavatele külateedele ka mööda põldu. Toime tuli! Kuid vaevalt ükski terve mõistusega Vito omanik midagi sellist peaks tegema. Siit ka soovitused: Vito sobib nagu rusikas silmaauku politseijõududele, päästeametile, kiirabile kasutamiseks. Ja kui juba nende kriteerium on täidetud, sobib ta ka kõikidele teistele. Matialaverlikult öeldes: pole paha!
    Tõsi, Vitoga rallit siiski sõita ei saa. Hoogu võttes ja kurvi lennates tuleb mängu stabiilsuskontroll ning oodatavast külglibisemisest ei jää eriti midagi järele. Vito justnagu tahtnuks öelda, et jäta järele, ära mängi hullu, ja võttis kontrolli enda kätte. On ju Vito standardvarustuses ABS- ehk blokeerumatud pidurid, veojõukontroll, BAS-pidurdusjõu assistent ja stabiilsuskontrollseade. Turvalisus ennekõike.
    Maanteel käitus Vito korralikult. Hea juhitavus, mersulikult sujuvad ning lühikesed käiguvahetused, väga hea nähtavus, mis lihtsustab möödasõitu. Probleeme pole ka mugavusega - istmeid saab sättida edasi-tagasi, üles-alla vastavalt vajadusele. Sama asi on rooliga. Seega leiab pea iga juht endale sobiva asendi, mis teeb nauditavaks ka pikkade vahemaade läbimise. Kuna masinal on väga palju klaaspinda, mis suvel tähendab palju valgust ning sooja, soovitan varustusse lisada ka konditsioneeri.
    Kui millegi kallal norida, siis 2,2-liitrise turbodiisli asemel võiks kapoti all häält teha võimsam mootor. 2,2 liitrit ja 150 hobujõudu jääb masina suurust ja nelikvedu arvestades natuke väheks, eriti veel koormaga.
    Kuigi Vito on kõrge, üllatas see, et masinasse sisse- ja sealt väljakäimine on lihtne, mingit mägironija tunnet ei tekkinud. Sama seis oli kaubaruumiga, kuhu raskemat kaupa laadides ei pidanud seda üleloomulikult kõrgele vinnama. Kuna tagumised uksed avanevad 180 kraadi, saab suuremaid asju laadida edukalt ka tõstukiga.
    Otse loomulikult on kaubaruumil valgustid, ainuke asi, mille kallal norida, on kaubaruumi põrandakate, mis võiks olla pisut tugevamast materjalist, sest teravate nurkadega kaupa kaubaruumis liigutades võib põrandakattele augu sisse teha.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ärme rabista kohustuslike e-arvete jõustamisega
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Robloxi aktsia langes 20%
Veebimängude platvorm Roblox tegi läbi kahe aasta suurima languse, kui pärast nõrkade prognooside avaldamist taandus ettevõtte aktsia umbes 20%, vahendas Bloomberg.
Veebimängude platvorm Roblox tegi läbi kahe aasta suurima languse, kui pärast nõrkade prognooside avaldamist taandus ettevõtte aktsia umbes 20%, vahendas Bloomberg.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Õigel ajal loobumist takistab edasipürgimise kultuur
„Loobumine millestki või millegi lõpetamine on üks raskemaid otsuseid ja üks põhjustest on meid ümbritsev visaduse ja edasipürgimise kultuur“, ütles koolitaja Heiti Pakk saates „Teabevara tund“.
„Loobumine millestki või millegi lõpetamine on üks raskemaid otsuseid ja üks põhjustest on meid ümbritsev visaduse ja edasipürgimise kultuur“, ütles koolitaja Heiti Pakk saates „Teabevara tund“.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Raadiohommikus: juhtimisest, kinnisvarast ja kliimaseadusest tööstusele
Reedene raadiohommik vaatleb äsja avalikustatud kliimaseadust, kuid juttu tuleb just selle mõjust tööstusele. Räägime, kuidas mõjutab kavandatav seadus Heidelberg Materials Kundat ehk endist Kunda Nordic Tsementi. Samuti tuleb juttu sellest, kuidas läheb ettevõttel praegu.
Reedene raadiohommik vaatleb äsja avalikustatud kliimaseadust, kuid juttu tuleb just selle mõjust tööstusele. Räägime, kuidas mõjutab kavandatav seadus Heidelberg Materials Kundat ehk endist Kunda Nordic Tsementi. Samuti tuleb juttu sellest, kuidas läheb ettevõttel praegu.
Soome tööstustellimused kahanesid pea viiendiku
Soome tööstused said märtsis 19,1 protsenti väiksemas mahus tellimusi kui aasta tagasi, teatas riigi statistikaamet.
Soome tööstused said märtsis 19,1 protsenti väiksemas mahus tellimusi kui aasta tagasi, teatas riigi statistikaamet.