• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,3%5 711,51
  • DOW 30−0,63%41 788,26
  • Nasdaq −0,31%18 184,06
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,68
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,3%5 711,51
  • DOW 30−0,63%41 788,26
  • Nasdaq −0,31%18 184,06
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,68
  • 08.02.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Infocomi mess suunatud tarbijale

Aprillis Eesti Näituste poolt korraldatav info- ja telekommunikatsioonitehnoloogia-, elektroonika- ja meediamess ?Infocom 2001 Estonia? püüab täita B2C (kliendile ehk lõpptarbijale suunatud) messide puudumisest tingitud tühikut Eesti messiturul.
Infotehnoloogia- ja telekommunikatsiooniettevõtjate liidu poolt korraldatav B2B (ärikliendilt ärikliendile) mess ?Kontakt? on ärimeestele, firmajuhtidele ja spetsialistidele suunatud teabemess, mille eesmärkideks on ülevaate andmine info- ja telekommunikatsioonitehnoloogia arengusuundadest.
Messikeskuses toimuv ?Infocom 2001 Estonia? on valdavalt era- ja väiketarbijaile suunatud infotehnoloogia- ja telekommunikatsiooni-, elektroonika- ja meediafirmade mess, mille korraldamise eesmärkideks on:
? ülevaate andmine era- ja väikekliendi võimalustest info- ja telekommunikatsioonitehnoloogia arengu foonil,? era- ja väikekliendile adresseeritud toote- ja teenuseesitluste korraldamine;? messikülastajais aktiivse ostumotivatsiooni kujundamine esitletud toodete-teenuste suhtes ning aktiivse meelelahutuse pakkumine;? infotehnoloogia- ja telekommunikatsiooniteenuste turu jätkuva liberaliseerumise ning efektiivse ärikonkurentsi toetamine.
Eesti Näituste nägemuse kohaselt on tegemist kahe teineteist mittevälistava, vaid täiendava sündmusega, millel on erinevad eesmärgid, sihtrühmad, tegevusvormid ja külastusvõimalused.
?Infocom 2001 Estonia? koondab ühtsesse aegruumi firmade väljapanekud, mitmesugused era- ja väikekliendile adresseeritud tootetutvustused, esitlused, meelelahutusüritused ning toodete-teenuste ostu-müügivõimaluse.
Samaaegselt messiga korraldab Eesti Arvutiklubi messikeskuses Võrgupeo, mis lisaks võistlemisele arvutimängudes pakub lisaväärtust uue tark- ja riistvara esitlemise ning kasutuskogemuste rikastamise näol.
Teabemess ?Kontakt´2001? ja tarbemess ?Infocom 2001 Estonia? on ühe medali kaks külge, millega väärtustatakse info- ja telekommunikatsioonitehnoloogia arengut infoühiskonna erinevates sihtrühmades.
Autor: Siimu Loogma

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.24, 14:24
Generatsioonide juhtimine Tele2s: eri põlvkondade tugevused viivad parema tulemuseni
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele