Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    TNT laiendas suurpakkide vedu väljapoole Euroopat

    Möödunud aasta novembrist pakub TNT Economy Expressi teenuses sihtpunkte väljapoole Euroopat. Varem toimis TNT Economy Expressi teenus vaid Euroopa piires. Eestis hakkas TNT laiendatud Economy Express teenust müüma aprillist. Teenus võimaldab klientidel saata kullerfirmaga suuremaid kaubakoguseid, mille lennutransport oleks liiga kallis.
    TNT-l on Euroopas oma kinnine autotranspordisüsteem, kus veokid liiguvad iga päev kindlatel regulaarliinidel.
    Euroopast väljapool on TNT teenuses kombineerinud auto- ja lennutranspordi. Kaup liigub TNT autotranspordi regulaarliinidel firma lennutranspordi keskusse Belgiasse Liege?i. Sealt edasi toimetatakse saadetised lennukiga vajalikku piirkonda väljapoole Euroopat ning lõppsihtpunkti veetakse kaup taas autoga. TNT Eesti juht Asko Talu sõnul on teenust siiski väljapool Euroopat esialgu võimalik kasutada ainult suurematesse riikidesse.
    Ka teised suuremad kullerfirmad, DHL ja UPS, ei sea saadetise kaalule piire. DHL Eesti müügi- ja turundusjuht Evert Kreek ütleb, et kui saadetis koosneb mitmest osast, võib see olla ka üle tuhande kilo. Peamiseks piiranguks on saadetise mõõdud, et see kaup mahuks lennuki uksest sisse. DHLil tuleb Euroopa piires saadetis jagada 50kg pakkideks ja mujale maailma saates 32kg pakkideks.
    UPSi ühe paki maksimaalne kaal on 70 kg, pikkus 270 cm ja mõõt (pikkuse ja ümbermõõdu summa) 330 cm.
    TNT Economy Expressi teenust on kõige soodsam kasutada 25?50kiloste saadetiste puhul. Suuremate saadetiste korral pakuvad soodsamat hinda juba tavaekspedeerijad, kergemate saadetiste transportimiseks on odavamad teiste kullerfirmade pakiveohinnad või TNT enda tava pakiveoteenus.
    Asko Talu kinnitab, et hinna kujundamisel seda konkurentide hindadega ei võrreldud. ?Tegime oma hinna lähtuvalt teenuse kulubaasist,? räägib Talu.
    Osaliselt näeme TNT Economy Expressi teenuses konkurenti Air Cargo Estonia (ACE) ekspedeerimisteenusele. ACE osutab lennutransporditeenust ning ACE Logistics kaubamärgi all mere- ja autotranspordi teenust. Economy Express konkureerib Euroopa piires oma kiiruselt meie regulaarse autotranspordi teenusega, kuid hinna osas on tunduvalt kallim.
    Kui kuller turundab oma Economy Expressi kui õhutranspordi teenust, siis on see muidugi meie teenuse konkurent. Konkurents piirdub siiski tavakaubaga, kuna kullerid ei transpordi kõiki kauba liike ? näiteks kergesti riknevat kaupa, ohtlikku kaupa. Samuti leidsin TNT teenuse kirjelduselt märke, et nende süsteemil on suur piirang ühe kaubaühiku koguse ja mõõtmete kohta, mida meil ei ole.
    Õhutranspordi ekspedeerimisteenus on endiselt kiirem, Economy Express on sisuliselt auto-õhu-auto teenus ja seega õhutranspordist aeglasem. Kiire teenuse tagamiseks on ka oluline omada kokkuleppeid lennufirmadega, mis garanteerivad ruumi sobilikel lendudel. Nii on ekspedeerijad töötanud juba aastakümneid. Kui kuller väidab, et nende kaupade lennuveoks ei ole mingeid ruumipiiranguid, siis iga õhutranspordiga tegelenud ettevõte teab, et ükski lennuk ei ole kummist.
  • Hetkel kuum
Eksperdid: ettevõtjal on lihtsam kaitsta vilepuhujaid laiemalt, kui seadus nõuab
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Nädal Balti börsil lõppes positiivse noodiga
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Konkurentsiameti juht kaotas ametnike 13nda palga: mulle ei mahtunud see pähe
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Raadiohitid: kinnisvara hind jõuab aastaga tippu
Kinnisvara hinnad tõusevad peagi vanade tippude juurde, rääkis Liveni tegevjuht Andero Laur nädala kuulatuimas saates “Investor Toomase tund”.
Kinnisvara hinnad tõusevad peagi vanade tippude juurde, rääkis Liveni tegevjuht Andero Laur nädala kuulatuimas saates “Investor Toomase tund”.
Heleniuse kinnisvaraarendus sai Kaamose taustaga juhi
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.