Äripäev • 15. oktoober 2018 • 1 min
Jaga lugu:

PRFoodsi käive kahanes ligi kolmandiku

Gaselli Kongress Kultuurikatlas.  Foto: Andres Haabu

PRFoods septembri auditeerimata konsolideeritud käive kahanes võrreldunaeelmise aasta septembriga 30,9% ehk 2,3 miljoni euro võrra, teatas ettevõte.

Käibe langus on suuresti seotud Trio Tradingu toorkala vahendusmüügi vähenemisega.

Septembris oli PRFoodsi käive kokku 5,2 miljonit eurot. See jaguneb suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 3,7 miljonit eurot, UK 0,8 miljonit eurot, Eesti 0,3 miljonit eurot, Prantsusmaa 0,2 miljonit eurot ja Läti 0,1 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,1 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.

Suurim käibe kahanemine oli septembris kala ja kalafilee tootegrupis – 1,5 miljonit eurot ehk 43,0% võrdluses eelmise aastaga.

Käive kahanes ka kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 0,4 miljonit eurot ehk 14,5% ning kahanes muude kalatoodete grupis 0,2 miljonit eurot ehk 26,1%.

Alles augustis kasvas konsolideeritud käive tänu uute ettevõtete lisandumisele võrrelduna eelmise aasta augustiga 34,2 protsenti ehk 1,8 miljoni euro võrra – 7 miljoni euroni.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt