• OMX Baltic−0,03%262,59
  • OMX Riga−0,03%875,52
  • OMX Tallinn−0,34%1 691,26
  • OMX Vilnius0,25%1 001,43
  • S&P 5000,49%5 660,57
  • DOW 300,41%41 794,2
  • Nasdaq 0,76%17 726,16
  • FTSE 1000,45%8 315,78
  • Nikkei 225−1,03%36 203,22
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%101,66
  • OMX Baltic−0,03%262,59
  • OMX Riga−0,03%875,52
  • OMX Tallinn−0,34%1 691,26
  • OMX Vilnius0,25%1 001,43
  • S&P 5000,49%5 660,57
  • DOW 300,41%41 794,2
  • Nasdaq 0,76%17 726,16
  • FTSE 1000,45%8 315,78
  • Nikkei 225−1,03%36 203,22
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%101,66
  • 28.02.20, 09:36

Konkurents Tallinkiga ei hirmuta Tallinna Sadamat vähimalgi määral

Tallinna Sadama juht Valdo Kalm rahustas maha investorid, kes pelgasid Tallinki tulekut sadamaärri, mis vähendaks Tallinna Sadama tulusid. Sadam ei plaani 5 aastat oodata, vaid alustas konkurentsiks valmistust juba praegu.
Põhiline väljakutse on Tallinna Sadama jaoks mitte see, et Tallink oma laevad ära viib, vaid see, kuidas liiklus lahendada kogu sadama piirkonnas. Ärajäävad tulud Tallinkilt on võimalik muude tuludega asendada.
  • Põhiline väljakutse on Tallinna Sadama jaoks mitte see, et Tallink oma laevad ära viib, vaid see, kuidas liiklus lahendada kogu sadama piirkonnas. Ärajäävad tulud Tallinkilt on võimalik muude tuludega asendada. Foto: Liis Treimann
Kaalumisel on mitu uut plaani. Kui Tallink lahkub, siis pole raske leida D-terminalile uut kasutust, sõnas Kalm, lisades, et Tallink ei vii ära kõiki oma laevu. Tallinki tuleku suurimaks riskiks ja väljakutseks pidas Kalm hoopis mitte vähenevat reisijate ja laevade tasusid, vaid liikluskorraldusega hakkamasaamist. Kuigi Reidi tee on juba olemas, on vaja kindlasti ka tunnelit.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele