Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus Nissan Qashqai: justkui eestlastele loodud!

    Uus Nissan Qashqai

    Äsja uuenenud Nissan Qashqai on loodud justkui eestlastest autoostjate soove silmas pidades: auto on vaiksem, valgustab pimeda ajal paremini teed, aitab vältida otsasõitu jalakäijatele, silub sujuvamalt meie auklikke linnatänavaid jne, jne.

    Mida eestlasest autoostja oma neljarattaliselt ootab? Maasturlikku välimust ja kõrgemat kliirensit? Seda endastki mõista! Lisaks muidugi stiilset välimust, LED-päevasõidutulesid, madalat mürataset, mugavat vedrustust pealinna auklikel tänavatel kulgemiseks, hästi toimivat automaatkäigukasti, kliimaseadet, püsikiirusehoidjat, käed-vabad-telefoniühendust ja muud säärast, millest korra ära harjudes enam loobuda ei raatsi.
    Just täpselt neid nõudmisi on uue Nissan Qashqai loomisel arvesse võetud. Lisaks on ta parasjagu kompaktne, et oleks mugav parkimismajades manööverdada, piisavalt mahukas, et ka sõber prouaga tagaistmele mahuks, pakiruum võtab vastu kogu nädalavahetuse maalesõidukraami ning ruumi jääb veel ülegi. Pealegi ei kurna ta ülemäära rahakotti, sest kütusekulu on mõistlikult madal mistahes jõuallikaga.
    Uus Nissan Qashqai
    Sammuke premium-klassi suunas
    Kui Nissan Qashqai pisut enam kui kümme aastat tagasi turule tuli, oli ta pigem lihtsakoeline rahvaauto, mis mõeldud kustutama autoostjate üha kasvavat linnamaasturite nälga. See oli tol hetkel tõeline täistabamus. Autot on toodetud üle kolme miljoni eksemplari ning ta muutus hoobilt populaarseimaks linnamaasturiks ka Eestis.
    Uus Nissan Qashqai
    On aga selge, et mida aeg edasi, seda nõudlikumaks muutuvad ka autoostjad ning vaatamata uskumatule müügiedule ei jäänud Nissan loorberitele puhkama. Ta kogus kokku ligi 2,3 miljoni Euroopa Qashqai omaniku hinnangud oma autost ning võttis arvesse ka kõige pisemad kriitikanooled. Selle tulemusel lisati äsja müügile jõudnud teise põlvkonna mudeliuuenduse esiustesse ja tagarataste koobaste taha täiendav kiht müraisolatsiooni, tagauksed said oluliselt paksema klaasi, vedrustus muudeti pehmemaks, kuid tõsteti samal ajal põikstabilisaatori jäikust, et auto kurvides vähem kalduks. Kasutusele võeti uus Active Return Controli roolisüsteem, mis tähendab, et rool naaseb keskasendisse kergemini ning sõitmise ajal on roolimine täpsem. Uue ja senisest paksema roolirattaga roolisüsteemi juurde lisati uus dünaamiline summuti, mis vähendab juhi käteni jõudvat vibratsiooni.
    Uus Nissan Qashqai
    Eeltooduga on Qashqai sisenenud otsapidi premium-autode segmenti ning selle rõhutamiseks leiab ka varustusnimekirjast uue Tekna+ paketi, kus lisaks kõigele muule on olemas isegi kolmedimensioonilise pealisega nahkistmed.
    Ohtralt uusi tehnoloogiaid
    Loomulikult ei ole need ainsad uuendused. Põhjalikult muutunud esiosa märkavad kõik juba esmapilgust, kuid on veel palju sellist, mida isegi lähedalt vaadates näha ei pruugi. Näiteks meie pimedasse kliimasse hästi sobivad LED-tuled, mis valgustavad teed vastavalt kurvi suunale ning vahetavad automaatselt kaug- ja lähitulesid. Uuest aastast lisandub ProPILOTi süsteem, mis kätkeb endas kolme erinevat tehnoloogiat – sõiduraja hoidmise abisüsteemi (LKA), intelligentsest kiirushoidikut (ICC) ja liiklusummiku abisüsteemi (TJP).
    Saadaval on ka uus tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatus, mis vähendab parkimiskohalt välja tagurdades kokkupõrkeohtu. Intelligentsele hädapidurdusabile on lisatud jalakäijate tuvastamise tehnoloogia, valikusse on lisandunud uusi värvitoone jms.
    Endiselt on Qashqail saadaval liiklusmärkide tuvastamise süsteem, juhi väsimuse hoiatussüsteem ja intelligentne parkimisabi ning täisvaatemonitor, sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem jpm. Hinnad algavad uuel Qashqail 17 500 eurost.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.