Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kasutage kontrollklienti
Kui olete klienditeenindajaid koolitanud ja treeninud, siis on teenindajate taseme lihvimiseks ja teenindustaseme kontrollimiseks võimalik kasutada kontrollklienti.
- Kontrollklient on teenindajatele võõras inimene, kes siseneb büroosse/kauplusesse ja saab teenuse nagu tavaline klient.
- Kontrollklient jälgib teeninduse kvaliteeti ja teenindajate taset.
- Pärast kontrollkülastust kirjutab kontrollklient raporti.
- Raport esitatakse osakonnajuhatajale, kes analüüsib raporti sisu ja arutab tulemused läbi teenindanud töötaja(te)ga.