Coca-Cola Baltic Beverages Ltd tegevdirektor Peter M. Cutting ütles, et uue liini avamine on tingitud Coca-Cola karastusjookide müügimahu pidevast kasvust. Itaaliast pärit liini investeerib Coca-Cola Cuttingi sõnutsi 8--9 mln dollarit (116--130 mln kr) ning liini avamine on planeeritud juunisse. Tööle võetakse 15 uut töötajat.
Praegu villitakse Tallinnas Coca-Cola jooke 2- ja 1,25-liitristesse pudelitesse ühe tootmisliini ja alternatiivse klaaspudeliliiniga. 0,5-liitriseid pudeleid toodab Balti riikidele Leedu tehas.
Tegelikult pole Balti riikides kõrghooaeg vaid suvekuudel, üllatuslikult kasvab Coca-jookide müük siin märgatavalt ka jõulude ajal, märkis Cutting. Ühtekokku kasvas Coca-Cola müügimaht Eestis eelmisel aastal 51%. Tänavu oodatakse 20% müügi kasvu.
Praegu omab Coca-Cola Cuttingi sõnul 60 protsenti Eesti turust ning seda püütakse pidevalt kasvaval karastusjookide turul ka säilitada.
Coca-Cola suurim konkurent maailmas, Pepsi, avas märtsis oma esinduse ka Eestis. Pepsi-Cola General Bottlers Eesti OÜ tegevdirektor Randar Tamm väitis, et oma turuosa saavutab siinsel turul lähiajal ka Pepsi-Cola.
Seotud lood
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.
Enimloetud
5
Investor ootaks madalamat hinda
6
Ka Villig avas oma padeliäri
Hetkel kuum
Investor ootaks madalamat hinda
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Tagasi Äripäeva esilehele