• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,71
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,71
  • 22.04.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola avab Eestis uue tootmisliini

Coca-Cola Baltic Beverages Ltd tegevdirektor Peter M. Cutting ütles, et uue liini avamine on tingitud Coca-Cola karastusjookide müügimahu pidevast kasvust. Itaaliast pärit liini investeerib Coca-Cola Cuttingi sõnutsi 8--9 mln dollarit (116--130 mln kr) ning liini avamine on planeeritud juunisse. Tööle võetakse 15 uut töötajat.
Praegu villitakse Tallinnas Coca-Cola jooke 2- ja 1,25-liitristesse pudelitesse ühe tootmisliini ja alternatiivse klaaspudeliliiniga. 0,5-liitriseid pudeleid toodab Balti riikidele Leedu tehas.
Tegelikult pole Balti riikides kõrghooaeg vaid suvekuudel, üllatuslikult kasvab Coca-jookide müük siin märgatavalt ka jõulude ajal, märkis Cutting. Ühtekokku kasvas Coca-Cola müügimaht Eestis eelmisel aastal 51%. Tänavu oodatakse 20% müügi kasvu.
Praegu omab Coca-Cola Cuttingi sõnul 60 protsenti Eesti turust ning seda püütakse pidevalt kasvaval karastusjookide turul ka säilitada.
Coca-Cola suurim konkurent maailmas, Pepsi, avas märtsis oma esinduse ka Eestis. Pepsi-Cola General Bottlers Eesti OÜ tegevdirektor Randar Tamm väitis, et oma turuosa saavutab siinsel turul lähiajal ka Pepsi-Cola.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.10.24, 14:49
Sustinere: toote mõju tuleb jälgida kogu väärtusahelas
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele