• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pärnu ahistab tänavarisustajaid

    Põhimõtteliselt ei tohi teid reostada, olgu see linnatänav või maantee. Koorem peab olema võimalikult hästi kaetud. Meil pole sellega probleeme olnud.
    Meie kõik koormad on kaetud. Leppisime selles linnavõimudega kokku juba möödunud aasta augustis. Turbaterminaali juures olevate individuaalelamute pensionäridest elanikud ütlesid, et tolmu tuleb liiga palju. Nüüd on kõigil meie koormatel plekk-kaas või present peal.
    Ebakorrektse koormaga veoki kinnipidamisel veniks laeva lossimise aeg. See aeg tuleb kauba omanikul kinni maksta.
    Kindlat tariifi ei ole. Lisakulu sõltub sellest, milline on leping reederiga. Reederitel on tasu erinev.
    Üldjuhul kannab ebakor-rektse koorma kinnipidamisel tekkivad kahjud vedaja.
    Puidukoormad ise raskemaks ei lähe. Puitu pannakse koormasse sihilikult lubatust rohkem. Vedajale makstakse tihumeetrite järgi. Kuna vedajal on rohkem raha tarvis, siis paneb ta ka rohkem peale. Et puit vihmase ilmaga imeb niiskust sisse ja koorem läheb kogemata raskemaks, tuleb harva ette. Vedaja võtab endale ise riski sellist kaupa vedada. Kui ta midagi rumalusest või teadmatusest valesti teeb, siis on see tema probleem.
    Samas võib ka kauba omanik kannatada. Ta jätab küll vedaja veorahast ilma, kuid kahjud võivad olla suuremad. Ebakindel vedaja neid ei hüvita.
    Peale Kopli ei ole enam Tallinna kesklinnas kaubasadamaid. Seetõttu pole meil ka veokite piiramise arutelu olnud.
    Linn võib kehtestada nõuded, et koormad oleks kaetud. Samuti kehtestada koormuspiirangud, sest nõukogude ajal teede alla ehitatud kommunikatsioonid ei pruugi rasketele veokitele vastu pidada. Väiksemates linnades, näiteks Pärnus ja Haapsalus, on võimalik ka kõiki sissesõite väiksemate kulutustega valve alla võtta. Tallinn on nii suur, et siit saab igalt poolt sisse tulla. Kontrollimehhanismi käivitamine on suhteliselt kulukas.
    Palgikoormaid, mis Tallinna tulevad, on vähe, mistõttu ei ole me nende kontrollimise küsimust endale aktuaalseks teinud.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Roheelektrifirma uuendas börsiga tõotusi
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Enefit Greeni börsile tulekuks on üliviljaka pinnase ette valmistanud nii pensionireform kui elektri kõrge hind, aga kas sellele langev tera on kasvujõuline, see alles hakkab selguma, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Norra tegi otsa lahti - intressimäärad hakkavad tõusma
Norra keskpank tegi esimesena sammu ülilõdva finantspoliitika karmistamiseks, tõstes baasintressimäärasid 0,25 protsendile. Mitu keskpanka on varsti Norrast eeskuju võtmas.
Norra keskpank tegi esimesena sammu ülilõdva finantspoliitika karmistamiseks, tõstes baasintressimäärasid 0,25 protsendile. Mitu keskpanka on varsti Norrast eeskuju võtmas.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Eesti majaehituse pärandihoidja: aastas jõuan teha kuni 15 palkmaja
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.
Eesti traditsioonilise ehituse hoidmise eripreemia pälvis tänavusel aasta tehasemaja konkursil Võrumaal Vastseliinas asuvas firmas Vipson Projekt käsitööna valminud palkmaja.