Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pärnu ahistab tänavarisustajaid

    Põhimõtteliselt ei tohi teid reostada, olgu see linnatänav või maantee. Koorem peab olema võimalikult hästi kaetud. Meil pole sellega probleeme olnud.
    Meie kõik koormad on kaetud. Leppisime selles linnavõimudega kokku juba möödunud aasta augustis. Turbaterminaali juures olevate individuaalelamute pensionäridest elanikud ütlesid, et tolmu tuleb liiga palju. Nüüd on kõigil meie koormatel plekk-kaas või present peal.
    Ebakorrektse koormaga veoki kinnipidamisel veniks laeva lossimise aeg. See aeg tuleb kauba omanikul kinni maksta.
    Kindlat tariifi ei ole. Lisakulu sõltub sellest, milline on leping reederiga. Reederitel on tasu erinev.
    Üldjuhul kannab ebakor-rektse koorma kinnipidamisel tekkivad kahjud vedaja.
    Puidukoormad ise raskemaks ei lähe. Puitu pannakse koormasse sihilikult lubatust rohkem. Vedajale makstakse tihumeetrite järgi. Kuna vedajal on rohkem raha tarvis, siis paneb ta ka rohkem peale. Et puit vihmase ilmaga imeb niiskust sisse ja koorem läheb kogemata raskemaks, tuleb harva ette. Vedaja võtab endale ise riski sellist kaupa vedada. Kui ta midagi rumalusest või teadmatusest valesti teeb, siis on see tema probleem.
    Samas võib ka kauba omanik kannatada. Ta jätab küll vedaja veorahast ilma, kuid kahjud võivad olla suuremad. Ebakindel vedaja neid ei hüvita.
    Peale Kopli ei ole enam Tallinna kesklinnas kaubasadamaid. Seetõttu pole meil ka veokite piiramise arutelu olnud.
    Linn võib kehtestada nõuded, et koormad oleks kaetud. Samuti kehtestada koormuspiirangud, sest nõukogude ajal teede alla ehitatud kommunikatsioonid ei pruugi rasketele veokitele vastu pidada. Väiksemates linnades, näiteks Pärnus ja Haapsalus, on võimalik ka kõiki sissesõite väiksemate kulutustega valve alla võtta. Tallinn on nii suur, et siit saab igalt poolt sisse tulla. Kontrollimehhanismi käivitamine on suhteliselt kulukas.
    Palgikoormaid, mis Tallinna tulevad, on vähe, mistõttu ei ole me nende kontrollimise küsimust endale aktuaalseks teinud.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.