Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti Raudtee tahab võtta Valga depoolt vagunite remondiloa

    «Kui meie kahtlused leiavad kinnitust, peame taotlema Venemaa raudteeministeeriumilt Valga depoole antud loa tühistamist,» teatas Eesti Raudtee transpordidirektor Ivan Kappanen. Kahtluste tõestamiseks kutsub Eesti Raudtee juunis Valga depoo tegevust kontrollima Valgevene raudtee eksperdid.
    «Kontrolli ajendas teostama aprilli lõpul Tartus avastatud ammoniaagirongi rattapaari ülekuumenemine,» ütles Kappanen. Kohtla-Järvelt Ventspilsi suundunud rongi rike oli tingitud tema sõnul metalli väsimusmõrast remondijärgsel garantiiajal. «Ma ei räägiks sellest kõva häälega, kui poleks varasemaid sarnaseid juhtumeid,» lausus Kappanen.
    «Ei saa nõustuda pretensioonidega, kuna defektid ei ole tekkinud Valga depoo süülisel tegevusel,» ütles Valga depoo nõukogu esimees Aare Viira. Tema sõnul võis metalli murenemise põhjus olla järskude löökide tulemusena tekkinud ülekoormus, mistõttu avariilise purunemise juhtumid võisid tekkida vagunite ekspluatatsioonieeskirjade rikkumisest või rööbasteede halvast tehnilisest seisundist.
    Aare Viira väitel on tegemist Eesti Raudtee survega ebamugavale konkurendile. Viira peab Eesti Raudtee sellise käitumise ajendiks ASi Kunda Nordic Tsement juhtumi avalikustamist, kus raudteeametnikud lubasid teele korrastamata vagunid, mis kandsid Valga depoo remondimärget, kuid polnud tegelikult Valgas remonditud.
    «Tegemist on suure monopoli haiglasliku reageeringuga, sest ametnike ülbus sai karistada,» kommenteeris Viira.
    «Meil on Valga depooga erilised suhted,» tunnistas Ivan Kappanen Eesti Raudteest. Ta kinnitas, et Valga depoo on Eesti Raudtee erilise tähelepanu all.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Leslie Leino: on aeg hämarate Hiina ettevõtete taust läbi valgustada
Nüüd, mil Hiina võrguplatvormid on tulemüürile vaatamata rahvusvaheliselt kättesaadavad, saab lõpuks teha väga täpseid sissevaateid nende tausta, kirjutab Tallinna Ülikooli Aasia uuringute teadur Leslie Leino.
Nüüd, mil Hiina võrguplatvormid on tulemüürile vaatamata rahvusvaheliselt kättesaadavad, saab lõpuks teha väga täpseid sissevaateid nende tausta, kirjutab Tallinna Ülikooli Aasia uuringute teadur Leslie Leino.
DelfinGroupi poolaasta mahud kasvasid järsult
AS DelfinGroupi esimene poolaasta oli ettevõtte ajaloos edukaim periood laenu väljastamisel ja kasutatud kaupade müügis.
AS DelfinGroupi esimene poolaasta oli ettevõtte ajaloos edukaim periood laenu väljastamisel ja kasutatud kaupade müügis.
Nelja Eesti juhi teed tippu - kriisiloits, ettemääratus ja õpetaja võimendus
Värskes Äripäeva raadio saates "Juhi jutud" võtame kokku kuulajate lemmiksaated ja nopime nendest välja neli põnevat kildu Eesti juhtidelt. Tänases saates saavad sõna Eesti suurima panga Swedbanki juht Olavi Lepp, 2020. aastal Eesti parimaks kooliks valitud Uulu põhikooli juht Egle Rumberg, noorim Tallinna börsi firmade juht ehk Arco Vara juht Miko-Ove Niinemäe ja LHV grupi juht Madis Toomsalu, kes pälvis tänavu tunnustuse parim juht.
Värskes Äripäeva raadio saates "Juhi jutud" võtame kokku kuulajate lemmiksaated ja nopime nendest välja neli põnevat kildu Eesti juhtidelt. Tänases saates saavad sõna Eesti suurima panga Swedbanki juht Olavi Lepp, 2020. aastal Eesti parimaks kooliks valitud Uulu põhikooli juht Egle Rumberg, noorim Tallinna börsi firmade juht ehk Arco Vara juht Miko-Ove Niinemäe ja LHV grupi juht Madis Toomsalu, kes pälvis tänavu tunnustuse parim juht.
Stroomi ranna suplusalalt avastati raske kütteõli reostus
25. juunil avastati Stroomi rannas raskekütteõli reostus, mida Päästeamet koos Keskkonnaameti ja Põhja-Tallinna linnaosa valitsusega nüüd kokku kogub, teatas Päästeamet.
25. juunil avastati Stroomi rannas raskekütteõli reostus, mida Päästeamet koos Keskkonnaameti ja Põhja-Tallinna linnaosa valitsusega nüüd kokku kogub, teatas Päästeamet.
Verston võitis 10 miljoniga Võrumaa teede riigihanke
Taristuehitaja Verston sõlmis transpordiametiga lepingu, mille kohaselt hakkab Verston järgmisel viiel aastal hooldama 1250 kilomeetrit Võrumaa peamisi maanteid.
Taristuehitaja Verston sõlmis transpordiametiga lepingu, mille kohaselt hakkab Verston järgmisel viiel aastal hooldama 1250 kilomeetrit Võrumaa peamisi maanteid.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.