Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tulusaim äri on seminaride korraldamine
Erakondade valimiseelarvete ja sponsorite avalikustamine tõi välja uued üliedukad tegijad Eesti majanduses. See, et seni suhteliselt tundmatul kolme töötajaga pagaritoodete tootjal OÜ Cordiale nii hästi läheb, et ei ole mingi küsimus 354 000 krooni EME kassasse kanda, on ju iseenesest rõõmustav fakt. Saiategemisest aga tunduvalt tulusam on seminaride korraldamine ja Reformierakonna kontori haldamine. See andis firmale R-Hooldus, kes veel mullu oktoobris käibemaksukohustuslanegi polnud, nii kopsakat tulu, et ta sai oravaparteile üle 2 mln annetada. Hästiteeniv sponsor on ka Mõõdukate J. Mihkelsoni fond. Ehk teisisõnu, rahvale anti kujukas õppetund, kuidas avalikustada nii, et mitte avalikustada.