Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Internetireklaami maht kasvas kuuga 25%
Interneti bännerreklaami turu kogumaht kasvas oktoobris septembrikuise 2,4 miljoni kroonise turumahuga võrreldes 25% ehk 600 000 krooni, jõudes ligi 3 miljoni kroonini.
Võib arvata, et septembris pärast suvist madalseisu järsult elavnenud turg jääb järgnevatel kuudel suhteliselt stabiilseks, kirjutab homses Äripäevas Turundusnõukoja projektijuht Mikk Mere. Tähenduslik on see, et kui septembris reklaamimaht iganädalaselt kasvas, siis oktoobris oli tippnädalaks kuu esimene nädal, edaspidi vähenes aga reklaamimaht pidevalt.
Tavapäraselt oli edukam reklaamikeskkond Delfi (26%), kelle turuosa võrreldes septembrikuuga natuke kasvas. Järgnesid Mega (12%), Everyday, BNS ja WWW Wärk (9%). Suurim reklaamija oli oktoobrikuus Hansapank.
Turundusnõukoja läbiviidav monitooring sisaldab kõikide suuremate Eesti internetireklaami müüvate keskkondade bännerreklaamide mahtusid. Monitooringus on arvestatud keskkondade hinnakirjajärgsete hindade ja soodustustega. Tegelikud keskkondades liikuvad rahasummad on hinnakirjaväliste lisasoodustuste tõttu, keskkonnast sõltuvalt kuni kolmandiku võrra väiksemad. Arvestatud ei ole keskkondade omareklaame.