Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Taisto Buss võtab üle Sebe liine

    Taisto Bussidel on plaan oma liinivõrku laiendada üle-eestiliseks. Me ei sõida ainult tulusaid ekspressliine nagu on sageli meile ette heidetud. Ekspressliine on meil vaid kaks (Tallinn - Tartu ja Tallinn - Pärnu) ülejäänud liinid on kõik peatustega liinid. Ainuke firma, kes tegeleb vaid tulusate ekspressliinidega on OÜ Bussiveod. Nendest on aga ajakirjanduses suhteliselt vähe olnud juttu. Seoses AS Sebe loobumisega mitmete liinide teenindamisest oleme meie võtnud plaaniks mitmete reisijatele vajalike liinide teenindamise jätkamise. Tegemist on eelkõige regionaalpoliitiliselt vajalike liinidega ja kuna Taisto Bussid on ise Suure-Jaani firma siis on meil maaelust ja inimeste liikumisvõimalustest piisav ülevaade. Me ei ole ekspressliinide teenindamist endale kunagi eesmärgiks seadnud.
    Miks on Eesti bussinduses tekkinud olukord, et Eesti suuremad bussifirmad Sebe, Pärnu ATP ja Viljandi ATP peavad sulgema oma liine?
    Tegemist on ilmselt olukorraga, kus firmad on hakanud logistiliselt oma liinivõrku korrigeerima ja optimeerima. Vaatavad, milliseid liine tasub sõita suure bussiga, milliseid väikebussiga, milliseid pole otstarbekas üldse edasi teenindada.
    Kuidas reastuvad bussifirmale tulukuselt linnaliinid, riigisisesed kaugliinid, rahvusvahelised kaugliinid, tellimussõidud, bussireisid?
    Mina reastaksin tulukuse järgi erinevad töövaldkonnad järgmiselt: 1. rahvusvahelised kaugliinid 2. tellimussõidud 3. bussiveod 4. linnaliinid 5. riigisised kaugliinid
    Maksuamet uurib süüdistusi ümbrikupalga maksmise kohta Taisto firmades. Kui kaugele on uurimine jõudnud?
    Ümbrikupalkade asja on erinevad ametkonnad uurinud ja suurkolleegid on püüdnud pidevalt teemat ajakirjanduse huviorbiidis hoida, mina seda pooleaastatagust asja enam kommenteerida ei soovi.
    Kui suur on Taisto Busside bussijuhi keskmine netopalk?
    Taisto bussijuhtide keskmine netopalk on 4000 krooni.
    Kas olete oma bussidelt lisakütusepaagid maha võtnud või kasutate ikka seda reisijaid ohustavat lahendust?
    Lisakütusepaagid on aastatagune lugu. Seda on piisavalt ajakirjanduses kommenteeritud. Lubatud kütusekogus on 900 liitrit, mis on autobussil lubatud kaasa vedada ja selliseid busse sõidab Eestis ringi mitmetel bussifirmadel. Taisto bussifirma kasutab 75% ulatuses oma bussipargis tuntud Saksa kvaliteetbussitootja Neoplan firma toodangut ja käesoleval ajal kasutatavad kütusepaagid on ostetud Saksamaalt. Tegemist on Neoplani originaaltoodetega, mis vastavad kõigile kehtivatele euronormatiividele. Ka paigaldamise kohta on tehasejoonised olemas.
    ___________________________________________
    Kogu intervjuud võib lugeda internetist Äripäeva foorumist Transport ja Logistika aadressilt http://www.aripaev.ee/mod/foorumid/
    thread.html?SONUM=10001
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.