Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti maine nõuab tänavu 10 miljonit krooni

    Käimasoleva riigihanke eeldatavaks maksumuseks on 8 mln krooni. Läbirääkimisi on alustatud kolme Iiri konsultatsioonifirmaga, kes esitavad oma pakkumise järgmise nädala lõpuks.
    Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) mainekampaania projektijuhi Evelin Int-Lamboti sõnul peab pakkumine sisaldama kõiki nõustaja tegevusega seotud kulusid, sealhulgas reisikulusid, konsultatsiooni- ja uuringute maksumust.
    ?Pakkumiste hindamisel peame silmas selle mahtu ja ajagraafikut, meeskonna suurust ja professionaalsust ning firma varasemaid saavutusi,? ütles Int-Lambot. Kui kandidaadid ei tee eelarve piiridesse jäävat pakkumist, võib konkursi tühistada.
    Mainekujunduse esimese etapi raha tule tuleb täies ulatuses riigieelarvest. Valitsus on piirmäära 10 mln krooni heaks kiitnud, eelarve tegeliku suuruse otsustab EASi nõukogu oktoobris. Tegemist on EASi reservis oleva Eesti Raudtee erastamisest saadud rahaga.
    Evelin Int-Lamboti sõnul on rahvusvahelise partneri ülesandeks brändi väljatöötamise protsessi juhtimine. ?See on projekti kõige tundlikum osa ning seetõttu on oluline, et seda viivad läbi professionaalid, kellel on rahvusvaheliste riiklike turundusprojektide juhtimise kogemus,? ütles Int-Lambot.
    Rahvusvaheline kommunikatsiooniagentuur peaks olema leitud oktoobri alguseks. Edasiseks ülesandeks on kaardistada institutsioonid ning inimesed, kes on seotud Eesti esindamisega rahvusvahelisel tasemel ning nendelt teada saamine, mida me ise peame oma tugevusteks. Siis hakatakse koostama sihtturgude uuringuid.
    Esimese etapi töölõikudest maksavadki Int-Lamboti sõnul kõige enam uuringud. Kuni ei ole selge, mida olemasolevast materjalist on võimalik kasutada, ei oska projektijuht uuringute maksumust öelda.
    EASi koostatud mainekampaania järgmise aasta eelarve projektis on kogumaksumuseks toodud umbes 80 mln krooni, millest valdav osa peaks tulema riigieelarvest. Ülejäänud 15 kuludest kannaksid eraettevõtted, 10 kohalikud omavalitsused ja 5 tuleks välisabist ja fondidest.
    2002. aasta põhilised kulud on seotud Eesti mainekampaaniaga Eurovisiooni lauluvõistluse eel ja ajal, teisel poolaastal seoses ELi ja NATO laienemisläbirääkimistega, samuti Eesti kui turismi sihtriigi alambrändide väljatöötamisega aasta lõpus Londonis toimuval World Travel Marketil.
    Projekti kolmanda etapi maksumuseks aastatel 2003?2005 on 40?50 mln krooni aastas, millest riik katab pisut üle poole.
    Kampaaniat korraldab järelevalvenõukogu, kuhu kuuluvad majandusministeeriumi asekantsler Raul Malmstein, turismiagentuuri nõukoja esimees Tarmo Sumberg ja EASi juhataja Urmas Vahur.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.