Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kui lennuk ei lenda, päästab juhiga auto

    Vastu talve pole välistatud olukord, mil lend Tallinnast Riiga või Vilniusse on halbade ilmastikuolude tõttu tühistatud, ent kindlasti peab samal päeval olulisele kohtumisele jõudma. Või lihtsalt sama teekonda ette võttes väsitavad lumehanged teel ja halb nähtavus sedavõrd, et kohale jõudes ei ole enam asja ei äri ajada ega muud teha. Või kui hakata kiirustama, on oht näiteks Lätis hoopis lubadest ilma jääda.
    Sellises olukorras on üheks reaalseimaks väljapääsuks teenus, mida autorendifirmad üldiselt nimetavad ?juhiga sõiduks? ning mis juba ühe reisija puhul on oluliselt odavam edasi-tagasi lennukipiletist: odavaim lend Tallinn-Riia-Tallinn nädala sees maksab 5500 krooni + lennujaamamaksud, juhiga sõit aga alates 3000 kroonist.
    Juhiga sõitu saab tellida rendifirmade esindustest, soovitavalt vähemalt 24 tundi enne väljasõitu. Ent AVIS on toime tulnud ka ülalkirjeldatud olukordades, kus lend on ära jäänud ning lennujaamas hulk närvilisi inimesi Riiga või Vilniusse sõidu võimalusi otsimas. Sel juhul on kasulik tulla korrus allapoole autofirmade lettide juurde ja küsida, mis edasi saab. Suure tõenäosusega saab keegi ikka aidata.
    Reeglina suudame ka eriolukordades leida mõistliku aja jooksul auto ja juhi, kes teid kohale toimetab ? rooli hoiab, kõik piiriületusformaalsused korda ajab ? ning reisija ise saab tagaistmel kas tukastada või hoopis dokumente lugeda või muud tööd teha. Ning erinevalt ise auto juhtimisest ei lasu teil ka mingit vastutust, ükskõik mis siis ka juhtub.
    Juhiga sõidu tellimisel tuleb auto kokkulepitud kellaajal järele, ning hind on sama, sõltumata reisivate inimeste arvust. Auto on kliendi käsutuses ka Riias või Vilniuses, samuti tuuakse reisijad tagasi soovitud punkti. Ainsaks (AVISEs) piiranguks on see, et ühe kasutuspäeva sisse mahub kuni 9 tundi sõitu.
    Juhul, kui teele asub suurem seltskond kui kolm inimest, suudavad enamus firmasid (ka AVIS) pakkuda ka suuremaid autosid ja busse ? vastavalt kliendi soovile. Soovitav on teha tellimus võimalikult varakult, et teaksime olla valmis ja et klient kindlasti õigeks ajaks õigesse kohta jõuaks.
    Kui klient hindab mugavust, soovitame reisiks kasutada luksuslikumat autot. Nii maksab näiteks AISEs sõit Riiga ja tagasi BMW 520 või Volvo S80-ga 3676 krooni. Sõit sama klassi autoga Peterburi maksab aga 5200 krooni päevas. Peterburi sõites tuleb arvestada, et viisade hankimine võtab aega ? nii tuleks see sõit pikemalt ette planeerida kui Lätti või Leetu minekud.
    Võrreldes seda lennukipiletite hindadega, on kokkuhoid siiski märgatav. Võrreldes seda aga ise auto juhtimisega, on juhiga sõit oluliselt mugavam.
    Liina Lee
    Sixt Baltikumi piirkonnajuht
    Juhiga autorendi teenuse puhul pakub Sixt Autorent sisuliselt kahte erinevat teenust: transfeerteenust ning juhiga renti. Alternatiivina lennu-, bussi või rongireisile on autoga transfeerteenuse eeliseks võimalus väljasõidu aeg endale sobivaks ajaks planeerida, olles nii sõltumatu liinitranspordi graafikutest, samuti saab klient teha sõidupause vastavalt oma soovile. Kliendile teeb transfeerteenuse mugavaks asjaolu, et klient saab istuda autosse just temale sobivas kohas ning sihtkohta jõudes sõidutatakse ta soovitud aadressile. Nii on välditud ebamugavused ja lisakulutused, mis liinitranspordi kasutamisel paratamatult tekivad, kui sihtpunkt on lennu- või raudteejaamast eemal. Kuna transfeerteenust vajatakse just ühest punktist teise liikumiseks, siis hinna sisse arvestamegi optimaalse aja ja kilometraa?i kahe punkti vahel, mistõttu on transfeerteenuse hind juhiga rendist ka soodsam.
    Juhiga autorendi korral, kasutab klient rendiautot koos juhiga talle vajalikul perioodil ja marsruudil. Teenuse hind koosnebki auto rendihinnast ja juhi teenuse hinnast, kus sisaldub erinevalt juhita rendist ka kütuse tasu. Meie klientideks on valdavalt ärituristid, kes piirkonda ja sõiduolusid mitte tundes eelistavad Baltikumis ringi liikumiseks kasutada juhiteenust. Meie kliendid hindavad juhiga teenust turvaliseks ja mugavaks kuna hoitakse kokku väärtuslikku aega, on välditud ekslemine tundmatus piirkonnas ja võõrastes oludes ning puuduvad auto kasutamisega seotud omavastutuse riskid. Ka autoga piiriületused on juhiga rendi korral kliendi jaoks oluliselt lihtsamad. Kindlasti on juhiga teenuse lisaväärtuseks ka asjaolu, et kõik meie juhid valdavad vähemalt kaht võõrkeelt ja saavad abistada kohalikku korda ja tavasid puudutavatele küsimustes.
    Sixt Autorendi juhiga renditeenust kasutavad palju ka kohalikud äriinimesed. Juhiteenust transfeerideks või mitme päevasteks sõitudeks nii Eestis kui kogu Baltikumis eelistatakse tavarendile või teistele transpordi võimalustele just neil kordadel, kui minnakse komandeeringusse mitmekesi. Nii on transpordikulud töötaja kohta madalamad ja komandeeringus veedetud aeg efektiivsem, eriti siis, kui liigutakse ühest kohast teise: lõpetades näiteks tööpäeva Riias sõidetakse veel õhtul Vilniusse, tänu millele saab järgmisel päeval alustada tööd juba hommikul. Ühtlasi annab sõidukis veedetud aeg võimaluse pikemateks tööalasteks aruteludeks või järgnevate ärikohtumiste ettevalmistamiseks.
    Autor: Mike Neame
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Ootamatult sügav majanduslangus paneb prognoose ümber tegema
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Euroopa Liidu kõige sügavam majanduslangus Eestis ületas analüütikute kartusi ning paneb ümber hindama ka lähiaja prognoose, kuid paar kummalist näitajat annab alust arvata, et äkki korrigeeritakse SKP numbrit tulevikus ülespoole.
Mihkel Nestor: majandus langeb veel mõnda aega
Kuigi ettevõtete käibed kasvavad mühinal, siis SKP hoopis väheneb ja seda ka järgnevatel kvartalitel, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Kuigi ettevõtete käibed kasvavad mühinal, siis SKP hoopis väheneb ja seda ka järgnevatel kvartalitel, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
USA aktsiaturud sattusid hea töötururaporti peale segadusse
USA aktsiaturud sulgusid eri suundades ja andsid segaseid signaale pärast värsket töötururaportit, mille kohaselt on tööpuudus endiselt ülimadal ja uusi töötajaid palgatakse prognoositust enam.
USA aktsiaturud sulgusid eri suundades ja andsid segaseid signaale pärast värsket töötururaportit, mille kohaselt on tööpuudus endiselt ülimadal ja uusi töötajaid palgatakse prognoositust enam.
Reaalajas börsiinfo
Suures kahjumis Operaili kaubaveod on tänavu vähenenud poole võrra
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Riigile kuuluva raudteevedude ettevõtte Operail kaubamahud on Vene sõja tõttu kokku kuivanud ning kasumi asemel vaatab esimese 9 kuu tulemustest vastu 3,5 miljoni euro suurune kahjum.
Värbajad annavad nõu: mida teha, kui turul pole sobivat töötajat?
Kui tööjõuturul ei leidu sobivat kandidaati, siis ei tasu värbajal kindlasti hakata potentsiaalset töötajat nii-öelda “ilustama”, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Kui tööjõuturul ei leidu sobivat kandidaati, siis ei tasu värbajal kindlasti hakata potentsiaalset töötajat nii-öelda “ilustama”, rääkis Grant Thorntoni personaliteenuste juhtiv nõustaja Airi Neemre saates “Kasvukursil”.
Head uudised tulevad Zaporižžjast: Vene väed taanduvad
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
Sõda Lõuna-Ukrainas koondub sealsetele maanteedele, Donetskis käivad tihedad lahingud Bahmuti pärast ning Zaporižžja oblastis on Vene väed sunnitud taganema.
Euroopa Liit kehtestas viimaks Vene naftale hinna ülempiiri Uuendatud: USA kehtestab sama ülempiiri
Pärast pikki vaidlusi otsustas Euroopa Liit kehtestada Vene toornaftale hinna ülempiiri 60 dollarit barrel. USA teatas samuti ülempiiriga ühinemisest.
Pärast pikki vaidlusi otsustas Euroopa Liit kehtestada Vene toornaftale hinna ülempiiri 60 dollarit barrel. USA teatas samuti ülempiiriga ühinemisest.

Olulisemad lood

NBA lubab pensionifondidel klubide omanikeks olla
USA tippkorvpalliliiga NBA otsustas eile lubada pensionifondidel, riiklikel fondidel ja sihtkapitalidel olla korvpalliklubide passiivsed osanikud.
USA tippkorvpalliliiga NBA otsustas eile lubada pensionifondidel, riiklikel fondidel ja sihtkapitalidel olla korvpalliklubide passiivsed osanikud.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.