Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kui lennuk ei lenda, päästab juhiga auto

    Vastu talve pole välistatud olukord, mil lend Tallinnast Riiga või Vilniusse on halbade ilmastikuolude tõttu tühistatud, ent kindlasti peab samal päeval olulisele kohtumisele jõudma. Või lihtsalt sama teekonda ette võttes väsitavad lumehanged teel ja halb nähtavus sedavõrd, et kohale jõudes ei ole enam asja ei äri ajada ega muud teha. Või kui hakata kiirustama, on oht näiteks Lätis hoopis lubadest ilma jääda.
    Sellises olukorras on üheks reaalseimaks väljapääsuks teenus, mida autorendifirmad üldiselt nimetavad ?juhiga sõiduks? ning mis juba ühe reisija puhul on oluliselt odavam edasi-tagasi lennukipiletist: odavaim lend Tallinn-Riia-Tallinn nädala sees maksab 5500 krooni + lennujaamamaksud, juhiga sõit aga alates 3000 kroonist.
    Juhiga sõitu saab tellida rendifirmade esindustest, soovitavalt vähemalt 24 tundi enne väljasõitu. Ent AVIS on toime tulnud ka ülalkirjeldatud olukordades, kus lend on ära jäänud ning lennujaamas hulk närvilisi inimesi Riiga või Vilniusse sõidu võimalusi otsimas. Sel juhul on kasulik tulla korrus allapoole autofirmade lettide juurde ja küsida, mis edasi saab. Suure tõenäosusega saab keegi ikka aidata.
    Reeglina suudame ka eriolukordades leida mõistliku aja jooksul auto ja juhi, kes teid kohale toimetab ? rooli hoiab, kõik piiriületusformaalsused korda ajab ? ning reisija ise saab tagaistmel kas tukastada või hoopis dokumente lugeda või muud tööd teha. Ning erinevalt ise auto juhtimisest ei lasu teil ka mingit vastutust, ükskõik mis siis ka juhtub.
    Juhiga sõidu tellimisel tuleb auto kokkulepitud kellaajal järele, ning hind on sama, sõltumata reisivate inimeste arvust. Auto on kliendi käsutuses ka Riias või Vilniuses, samuti tuuakse reisijad tagasi soovitud punkti. Ainsaks (AVISEs) piiranguks on see, et ühe kasutuspäeva sisse mahub kuni 9 tundi sõitu.
    Juhul, kui teele asub suurem seltskond kui kolm inimest, suudavad enamus firmasid (ka AVIS) pakkuda ka suuremaid autosid ja busse ? vastavalt kliendi soovile. Soovitav on teha tellimus võimalikult varakult, et teaksime olla valmis ja et klient kindlasti õigeks ajaks õigesse kohta jõuaks.
    Kui klient hindab mugavust, soovitame reisiks kasutada luksuslikumat autot. Nii maksab näiteks AISEs sõit Riiga ja tagasi BMW 520 või Volvo S80-ga 3676 krooni. Sõit sama klassi autoga Peterburi maksab aga 5200 krooni päevas. Peterburi sõites tuleb arvestada, et viisade hankimine võtab aega ? nii tuleks see sõit pikemalt ette planeerida kui Lätti või Leetu minekud.
    Võrreldes seda lennukipiletite hindadega, on kokkuhoid siiski märgatav. Võrreldes seda aga ise auto juhtimisega, on juhiga sõit oluliselt mugavam.
    Liina Lee
    Sixt Baltikumi piirkonnajuht
    Juhiga autorendi teenuse puhul pakub Sixt Autorent sisuliselt kahte erinevat teenust: transfeerteenust ning juhiga renti. Alternatiivina lennu-, bussi või rongireisile on autoga transfeerteenuse eeliseks võimalus väljasõidu aeg endale sobivaks ajaks planeerida, olles nii sõltumatu liinitranspordi graafikutest, samuti saab klient teha sõidupause vastavalt oma soovile. Kliendile teeb transfeerteenuse mugavaks asjaolu, et klient saab istuda autosse just temale sobivas kohas ning sihtkohta jõudes sõidutatakse ta soovitud aadressile. Nii on välditud ebamugavused ja lisakulutused, mis liinitranspordi kasutamisel paratamatult tekivad, kui sihtpunkt on lennu- või raudteejaamast eemal. Kuna transfeerteenust vajatakse just ühest punktist teise liikumiseks, siis hinna sisse arvestamegi optimaalse aja ja kilometraa?i kahe punkti vahel, mistõttu on transfeerteenuse hind juhiga rendist ka soodsam.
    Juhiga autorendi korral, kasutab klient rendiautot koos juhiga talle vajalikul perioodil ja marsruudil. Teenuse hind koosnebki auto rendihinnast ja juhi teenuse hinnast, kus sisaldub erinevalt juhita rendist ka kütuse tasu. Meie klientideks on valdavalt ärituristid, kes piirkonda ja sõiduolusid mitte tundes eelistavad Baltikumis ringi liikumiseks kasutada juhiteenust. Meie kliendid hindavad juhiga teenust turvaliseks ja mugavaks kuna hoitakse kokku väärtuslikku aega, on välditud ekslemine tundmatus piirkonnas ja võõrastes oludes ning puuduvad auto kasutamisega seotud omavastutuse riskid. Ka autoga piiriületused on juhiga rendi korral kliendi jaoks oluliselt lihtsamad. Kindlasti on juhiga teenuse lisaväärtuseks ka asjaolu, et kõik meie juhid valdavad vähemalt kaht võõrkeelt ja saavad abistada kohalikku korda ja tavasid puudutavatele küsimustes.
    Sixt Autorendi juhiga renditeenust kasutavad palju ka kohalikud äriinimesed. Juhiteenust transfeerideks või mitme päevasteks sõitudeks nii Eestis kui kogu Baltikumis eelistatakse tavarendile või teistele transpordi võimalustele just neil kordadel, kui minnakse komandeeringusse mitmekesi. Nii on transpordikulud töötaja kohta madalamad ja komandeeringus veedetud aeg efektiivsem, eriti siis, kui liigutakse ühest kohast teise: lõpetades näiteks tööpäeva Riias sõidetakse veel õhtul Vilniusse, tänu millele saab järgmisel päeval alustada tööd juba hommikul. Ühtlasi annab sõidukis veedetud aeg võimaluse pikemateks tööalasteks aruteludeks või järgnevate ärikohtumiste ettevalmistamiseks.
    Autor: Mike Neame
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.