Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aasta võitjad paigas
2002. aasta eelviimane müügikuu pani paika aasta lõpliku esikolmiku, ootuspäraselt juhib Mercedes-Benzi ees Peugeot, kolmandat kohta hoiab Citroen.
Kui oktoober oli väga õnnestunud kuu raskeveokeile, müüdi neid kuu aega tagasi 94, siis novembris leidis enim ostjaid suure kaubaruumiga kaubabusse, 96 bussi müüdi maha.
Novembri müüki kommenteeri turuliidri Peugeot` esindaja Kommest Auto marketingidirektor kui aasta keskmisest veidi aktiivsemat kuud. ?Käesoleva aasta Eesti kaubikumüügi loodetav maht ulatub kuni 2700 kaubikuni,? prognoosis Vihuri. Järgmisel aastal loodab ta aga turu mõõdukat 10-15 kasvu.
Ent jätkuvalt kasvab Vihuri arvates ka praegu nähtavate tegurite tähtsus nagu teenindusvõrgu kvaliteet ja eriti teeninduse regionaalne lähedus kaubiku kui töövahendi igapäevasele kasutuskohale, paindlik mudelivalik, selle suurus, ümberehitusvõimalused, nn. margi-toote-teenuse "läbiproovitus-tõestatus" kohalikes tingimustes ehk töövahendisse investeeringukindluse kasv ja autopargi paindlik vahetusteenus/tagasiost esinduse poolt. Oluline on ka lühike tarneaeg.