Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Firma peab hoolitsema maine eest töölekandideerijate silmis
Mõeldakse, et tööandja on kuningas, kes valib paljude tahtjate hulgast välja seda õnnelikku, kes saab töökoha endale kui preemia.
Tööturul jääb järjest vähemaks ?lootusetuid? inimesi, kes endale iga hinna eest tööd leida püüavad. Enam ei ole firma see, kes on kandidaadi jaoks lotovõit. Seetõttu tuleks rohkem mõelda kandidaadi kommunikatsioonile, mis mulje jätab suhtlemine firmaga talle võimalikust tulevasest tööandjast või koostööpartnerist.
Inimesi, kes kandideerivad teie firmasse ei tohi hoida infosulus.
Kandidaatidel peaks olema ajakohane ülevaade sellest, mis on saanud nende avaldustest ja mis etapis on konkurss, samuti, mis on kandidaadi potentsiaal ja võimalused selles konkursis. Intervjuu ei ole vaid see koht, kus uuritakse kõike võimalikku kandidaadi kohta, vaid ka see koht, kus kandidaat saab asjalikke vastuseid oma küsimustele firma kohta.
Äraütlemiskirjade saatmine neile, kes ei osutunud valituks, on elementaarne viisakus, mida ei tohiks kunagi unustada.
Autor: Kaire Varrak