Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Koolitusel omandatu väljendub otseselt ettevõtte tulemuses

    Näide: Ettevõtte möödunud perioodi käive oli 100 mln krooni, see saavutati 50 kliendi keskmiselt kahe miljoni krooniste ostudega. Selleks tehti kokku 100 pakkumist, nendeni jõudmiseks oli vaja teha 200 visiiti, mille efektiivsus oli 50%, ja nende jaoks omakorda 400 telefonikontakti, mille efektiivsus oli 50%.
    Varasemate perioodide põhjal teame, et klientide ostulojaalsus on 75%, st keskmiselt 75% klientidest ostab järgmisel perioodil vähemalt samas mahus.
    Planeerides nüüd järgmise perioodi tulemust, saame arvestada seniseid efektiivsusnäitajaid.
    Müügieesmärk 2005 ? 120 miljonit krooni, kasv 20%.
    Arvestades ostulojaalsust ja efektiivsusnäitajaid, võib prognoosida olemasolevatelt klientidelt müügikäibeks 76 mln krooni. Puuduv 44 mln võib tulla kas uutelt klientidelt või olemasolevatelt klientidelt, suurendades ostulojaalsust või keskmist ostu suurust.
    Ostulojaalsuse olulist kasvu on kohe raske saavutada. Seega tuleb suurendada kas keskmist ostu suurust või leida uusi kliente. Kui järgmisel perioodil ostab tõenäoliselt 50 kliendi asemel 38 klienti, peaks keskmine ostu suurus olema 3,2 mln krooni.
    Kuna antud valdkonnas pole reaalne suurendada klientide keskmist ostu suurust, tuleb leida 45 uut klienti. Arvestades kogemusega, et uute klientide ostma panemiseks tuleb teha 10 korda enam tööd, ilmneb, et ka töömaht peab suurenema ? senise 400 telefonikontakti asemel tuleb teha 664 ning ka pakkumisi tuleb teha 180 võrra enam. Tuleb leida võimalusi, kuidas tööd efektiivsemalt teha. Kui rõhuda vaid tegevuste hulgale, võib kannatada nende kvaliteet.
    Otsustades eelneva analüüsi põhjal, milline müügiprotsess on olulisim ? kas uute klientide leidmine või oma osa suurendamine kliendi ostudes ?, saame ka suuna müügipersonali pädevuste arendamiseks. Siit leiamegi pädevuste osas arenguvajaduse: on see siis tarkus valida uusi kliente ja õigeid tooteid; julgus luua uut kliendisuhet; oskus tekitada huvi ja pääseda kohtumisele; oskus teadvustada vajadust, et teha pakkumine; oskus esitada oma lahendust nii, et klient seda aktsepteerib; või midagi muud.
    Autor: Gert Uuetoa
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.